مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز:

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، حقیقت وجودی دشمن را نمایان تر کرد

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با اشاره به حمله تروریستی به حرم شاهچراغ شیراز گفت: دشمنان ایران اسلامی با این اشتباه فاحش، حقیقت و واقعیت وجودی خود را بیش از پیش نمایان کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۴۹۶
|
۰۶ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ولایی برحق، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز، در جمع اصحاب رسانه، ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از زائران شاهچراغ شیراز و محکومیت هتک حرمت و حمله تروریستی به این حرم، گفت: دشمنان ایران اسلامی با این اشتباه فاحش، حقیقت و واقعیت وجودی خود را بیش از پیش نمایان کردند.

حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، حقیقت وجودی دشمن را نمایان تر کرد

وی با اشاره به اینکه دشمن با این اقدام تروریستی، باطن کریه خود را به همگان نشان داد، تصریح کرد: این گروهک های تروریستی حاضر هستند برای رسیدن به منافع شوم خود، نه تنها از مقدسات بلکه از آبرو و جان مومنان نیز بهره برداری شرمانه کنند. این شرایط به نوعی می‌تواند حقیقت را برای افرادی که هنوز اعلام موضع نکردند و نتوانسته اند خود را از فشار روانی حاکم بر جامعه نجات دهند، روشن کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز با تاکید بر اینکه لازم می‌دانم همه مومنین و مومنات و دوستداران اهل بیت (ع) و انقلاب در قالب هیأت‌های مذهبی، مادحین، مساجد و ائمه جماعت در این خصوص اعلام موضع داشته باشند، یادآور شد: در کنار نهادهای سیاسی، اجتماعی و امنیتی کشور مطالبه جدی داریم که برخورد قطعی با همه اغتشاشگران صورت گیرد.

حجت الاسلام ولایی برحق در پایان بیان کرد: همه افرادی که امنیت، آبرو و جان مردم را به خطر انداختند، باید مشمول برخورد قاطع، جدی و قانونی شوند. امید است روز به روز وحدت، کرامت و وحدت ملت ایران اسلامی افزایش یابد و پرچم این انقلاب به دست صاحب اصلی آن برسد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار