عکس:

راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ

مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با راهپیمایی دشمن شکن خود ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، وقوع فاجعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۳۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، مردم ولایتمدار اردبیل همزمان با سراسر کشور بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در راهپیمایی دشمن شکن ، ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار، وقوع فاجعه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) را محکوم کردند.

امروزندای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر دشمنان جمهوری اسلامی ایران، در آسمان اردبیل طنین‌انداز شد تا باری دیگر مردم دارالارشاد هم همانند سایر هموطنان‌مان ثابت کنند که مقابل دسیسه چینان و دشمنانی که خون مردم بی‌گناه ایران را می‌ریزند، خواهند ایستاد.

یکی از نمازگزاران در  گفتگو با سبلان ما در خصوص حضور خود در این راهپیمایی گفت:  مگر می‌شود انسان  از دیدن تصاویر فاجعه تروریستی شیراز، دلگیر و غم‌انگیز نشود؛ امروز ما با حضور خود در این راهپیمایی اعلام می کنیم حاضر هستیم جان خود را تقدیم وطن و امنیت وطن بکنیم. 

جانباز دوران دفاع مقدس که ویلچر در این راهپیمایی شرکت کرده بود، به شرارت های آمریکا و صهیونیسم در 43 سال گذشته اشاره کرد و گفت: بعد از پایان جنگ تجمیلی، دشمن بیکار ننشست و اینبار در عرصه نرم وارد میدان شد تا نفوذ در اذهان جوانان به اهداف خود برسد، اما ایران اسلامی بواسطه شهدای گرانقدر تا ابد بیمه شده و سهمگین ترین طوفان ها هم نمی تواند درخت تنومند انقلاب اسلامی را به لرزه در آورد.

در حاشیه این راهپیمایی کودک 4 ساله ای با نقاشی در دست خود ضمن تسلیت به خانواده های شهدای ترور حرم شاهچراغ، انتقام  والدین آرتین، کودکی که در این واقعه پدر و مادر خود را از دست داده بود از مسئولان مطالبه می کرد.

راهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغراهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغراهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغراهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغراهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغراهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغراهپیمایی مردم اردبیل در محکومیت جنایت تروریستی شاهچراغ

ارسال نظرات
آخرین اخبار