با صدور بیانیه ای؛

معاونت بسیج مساجد و محلات اقدام تروریستی حرم شاهچراغ(ع) را محکوم کرد

معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در پی حادثه تروریستی و دردناک حرم احمد بن موسی (ع) بیانیه ای را صادر کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۵۷۰
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین در پی حادثه تروریستی و دردناک حرم احمد بن موسی (ع) بیانیه ای را به شرح زیر صادر کرد.

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

إِنَّ الَّذِينَ يُحِبُّونَ أَنْ تَشِيعَ الْفَاحِشَةُ فِي الَّذِينَ آمَنُوا لَهُمْ عَذَابٌ أَلِيمٌ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَاللَّهُ يَعْلَمُ وَأَنْتُمْ لَا تَعْلَمُونَ (سوره نور / 19)

آنان که دوست می‌دارند که در میان اهل ایمان کار منکری اشاعه و شهرت یابد آنها را در دنیا و آخرت عذابی دردناک خواهد بود و خدا (فتنه‌گری و دروغشان را) می‌داند و شما نمی‌دانید.

حادثه تروریستی چهارم آبانماه در حرم سوم اهل بیت علیهم السلام، حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیهم السلام، حجت را بر همگان خصوصاً آنانکه از سر غفلت چشم و گوششان به رسانه های صهیونیستی - آمریکایی و وهابیت تکفیری سعودی بوده، تمام کرده است. این جنایات نشان داد که هیچ حیوانی هم با چنین قساوت و خوی درندگی؛ وحشیانه به زنان و کودکان و حتی مردان بی پناه و بی دفاع حمله ور نمی شود!

بقایای داعش که حکومتش با سیل خون های پاک مدافعان حرم، ویران گشته، اینک در اثر جلب توجه نیروهای انتظامی و امنیتی به اقدامات ترکیبی تفاله های سلطنت طلب، منافقین کوردل و دشمنان اسلام و ملت ایران مستقل و قوی و اندک اغفال شده ها و فریب خوردگان جنگ رسانه ای دشمن، که در هفته های اخیر زحمات و رنج هایی برای مردم شریف و نجیب ایران اسلامی بوجود آورده اند، فرصت را غنیمت شمرده و از طرفی با نفوذ به صفوف این جماعت، پروژه کشته سازی را سامان می دهند و از سوی دیگر جنایت هولناک شیراز را رقم زدند.

پایگاه های مقاومت بسیج سراسر کشور که خود سوگوار شهادت جمعی از بسیجیان سلحشور مدافع امنیت و حرم جمهوری اسلامی هستند، ضمن تسلیت شهادت این عزیزان، محکومیت این اقدام کثیف و پلید دستگاه استکباری جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و پادویی مولود پلیدش یعنی رژیم صهیونیستی و سرسپردگان بزدل و خبیثشان در منطقه را با برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت یاد شهدای مظلوم حرم سوم اهل بیت علیهم السلام، در مساجد، حسینیه ها و بقاع متبرکه سراسر کشور و نیز حضور گسترده و تکلیف مدارانه‌ی امت اسلام در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 13 آبان عملی می نمایند. ان شاالله

بیانیه بسیج مساجد و محلات در پی حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

معاونت بسیج مساجد و محلات سازمان بسیج مستضعفین

ارسال نظرات
آخرین اخبار