خبرهای داغ:
دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پنجمین بازدید از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث و اغتشاشات اخیر؛

رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اغتشاشات اخیر در اولویت قرار دارد

رجبی عنوان کرد: بر روند تحقیق از متهمان و اتهامات انتسابی نیز توسط همکاران قضایی مستمراً نظارت می شود و قطعاً رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اولویت قرار دارد و وضعیت آنها به سرعت تعیین تکلیف خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۰۰
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۹

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، دادستان عمومی و انقلاب قزوین به صورت شبانه و طی ۳ ساعت از بازداشتگاه دستگیرشدگان حوادث اخیر بازدید و با این افراد گفتگو کرد.

حسین رجبی در حاشیه این بازدید گفت: دادستانی نسبت به نحوه و محل نگهداری دستگیرشدگان ناآرامی ها و اغتشاشات اخیر نظارت دارد و به خانواده ها اطمینان می دهیم تا بر اساس دستورالعمل رعایت حقوق متهمین تحت نظر با آنها رفتار و ضوابط و مقررات مربوط به حقوق متهمین تامین شود.

وی افزود: بر روند تحقیق از متهمان و اتهامات انتسابی نیز توسط همکاران قضایی مستمراً نظارت می شود و قطعاً رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده در اولویت قرار دارد و وضعیت آنها به سرعت تعیین تکلیف خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: برای رسیدگی به پرونده افراد دستگیر شده، قضات ویژه در دادسرای قزوین تعیین و همکاران قضایی به صورت شبانه روزی در حال رسیدگی هستند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار