دشمن در جنگ شناختی به دنبال بمباران روانی مردم است

فضلی به اظهارات صاحب نظران غربی و آمریکایی‌ها در خصوص اهمیت و جایگاه ایران، از جمله قرار گرفتن در شاهراه جهانی و برخورداری از منابع انرژی،اشاره و گفت: بدون اراده ایران اتخاذ هر تصمیمی در منطقه امکان پذیرنیست و منجر به شکست می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۲۲
|
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، سرهنگ پاسدارحسن فضلی، یکی از اساتید برجسته سپاه در استان در نشست روشنگری و جهاد تبیین که در بانک تجارت استان برگزار شد، اظهار داشت: دشمن در جنگ شناختی به دنبال بمباران روانی مردم است و در این شرایط تحلیل‌ها باید درست، عاقلانه، جامع و کامل بوده و احساسی و منفعت محور نباشد.

وی افزود: در روزهای اخیر رسانه‌های معاند با زیر پا گذاشتن تمام اصول و قواعد رسانه ای اقدام به دروغ پراکنی کردند تا جایی که درصد بالایی از اخبار منتشره این رسانه‌ها خلاف واقع بوده و مدام در حال انتشار اخبار دروغ هستند.

استاد برجسته سپاه در استان با اشاره به برخی تحلیل‌های نادرست از مسائل اخیر، حوادث پیش آمده را برنامه ریزی دشمنان علیه ایران اسلامی دانست و گفت: ما کشوری قوی هستیم و کمر توطئه‌های برنامه‌ریزی شده را شکستیم و با توانی که داریم در هرجایی که لازم باشد می توانیم به منافع دشمنان، ضربه بزنیم و دشمنان با ایران قدرتمند مشکل دارند.

وی با اشاره به اظهارات صاحب نظران غربی به خصوص آمریکایی ها در خصوص اهمیت و جایگاه ایران، از جمله قرار گرفتن در شاهراه جهانی و برخورداری از منابع انرژی، اظهار داشت: بدون اراده ایران اتخاذ هر تصمیمی در منطقه امکان پذیر نیست و منجر به شکست می شود.

این مسئول برخورداری از قدرت نظامی و امنیتی مستقل را از مولفه‌های تاثیرگذاری ایران اعلام کرد و با اشاره به سیاست توجه به شرق و همسایگان گفت: این همکاری‌ها در حال تکمیل و گسترش است و تبدیل به یکی از نگرانی‌های دشمنان شده است و با اقدامات کور می خواهند مانع حرکت کشور به سمت قدرت همه جانبه شوند.

حسن فضلی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های از پیش طراحی شده دشمنان برای ایجاد اغتشاش و اقدامات براندازانه پرداخت و گفت: افرادی در این خصوص آموزش دیده و وارد کشور شدند و با هدایت و شیطنت برخی از سفارت خانه‌های اروپایی در صدد اجرای برنامه‌های مخرب خود بودند که بسیاری از آنها دستگیر شده اند.
 

وی با بیان اینکه در گذشته اغتشاشات در بستر مسائل معیشتی و سیاسی بود و امروز دشمن موضوع فرهنگی و اجتماعی را نیز اضافه کرده است به فوت مرحومه امینی اشاره  کرد و گفت: دشمن که منتظر فرصتی بود این حادثه تلخ را بهانه کرد و به این بهانه توطئه های خود را شروع و در پی تولید خشم و نفرت بود تا با کشاندن جمعیت ناراضی و کشته سازی برنامه های شوم خود را عملی کند که موفق نشدد.

این مسئول آخرین حرکت آنها را اقدام به خرابکاری از جمله در زندان اوین عنوان کرد و افزود: این حرکت نیز از طرف آنان به منظور اهداف خاصی طراحی شده بود که به کمک خداوند و همراهی مردم فهیم این توطئه‌ نیز با شکست مواجه شد دشمنان با این برنامه‌ها به دنبال پروژه تجزیه ایران و سوریه سازی هستند که این هدف هیچوقت محقق نخواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار