خبرهای داغ:

تجلیل از ستارگان درخشان آموزش ابتدایی شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ آیین تجلیل از ستارگان درخشان آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۶۶۲
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین تجلیل از ستارگان درخشان آموزش ابتدایی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود با حضور رئیس اداره آموزش دوره دوم ابتدایی، معاون آموزش ابتدایی و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، معاون توسعه و پشتیبانی، کارشناس مسئولان مدارس عشایری استان و آموزش ابتدایی شهرستان در کانون ملی شهید بهشتی برگزار شد.
در این مراسم علی‌اصغر رضایی معاون آموزش ابتدایی و سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شاهرود ضمن تسلیت حادثه تروریستی شقاوت آمیز در حرم حضرت احمد بن موسی (ع)، برای شهدای این حادثه تلخ غفران واسعه الهی و برای مجروحان سلامتی و بهبودی آرزو نمود.
او در ادامه برگزاری این آیین را در راستای ارج نهادن به تلاش و همت قریب ۲۰۰ نفر از مدیران و آموزگاران شهرستان دانست که در اجرای طرح و برنامه‌های مختلف آموزش ابتدایی از جمله جشنواره‌های جابر و راهی نو، طرح‌های بوم، سواد دیجیتال، مدرسه خوانا، مدرسه کارآمد و ... مشارکت فعال و موثر داشته اند.
رضایی به راهکار‌های عمومی و تخصصی تعلیم و تربیت کارآمد اشاره و اظهار کرد: کنترل مناسب هیجانات دانش آموزان، برطرف نمودن ضعف‌های عمده آنان در انجام مهارت‌های اجتماعی، شاداب سازی محیط مدرسه و کلاس و استفاده از ظرفیت اولیا در فرآیند یاددهی- یادگیری در کنار نیازسنجی، هدف گذاری و برنامه ریزی صحیح، از اصول مهم آموزش در دوره ابتدایی است.
شایان ذکر است در این آیین، علاوه بر تجلیل از نقش آفرینی مدیران، آموزگاران و راهبران آموزشی در اجرای طرح و برنامه‌های حوزه معاونت آموزش ابتدایی، از سرگروه‌های آموزشی دوره پیش دبستانی نیز تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها