مدرس دانشگاه:

حادثه تروریستی اخیر دل هر ایرانی را به درد آورد/ انتقام سخت از عاملان حادثه مرهمی بر این داغ است

راغبیان فعال فرهنگی با اشاره به شهادت تعدادی از زن و کودک در حادثه تروریستی شیراز گفت: این حادثه برای هر ایرانی که دل در گرو انقلاب و نظام دارد دردآور بود و هیچ‌چیز نمی‌تواند آلامی بر این واقعه تلخ باشد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۰۳
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سیما راغبیان با اشاره به حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ (ع) گفت: در این چند روز اظهار تنفر هر فرد ایرانی که دلش برای ایران، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی می‌تپد را نسبت به عاملان و مسببان این حادثه می‌توان دید و شنید.

رئیس سابق جمعیت زنان فرهیخته استان یزد با بیان اینکه اغتشاشگرانی که هفته‌های اخیر جامعه را به ناامنی سوق دادند باید بدانند در خون آرشام و دیگر شهدای این حادثه سهیم هستند، افزود: اکنون باید پرسید این مدعیان و سلبریتی‌هایی که دم از ایران می‌زدند و هشتگ می‌زدند کجا هستند؟ سکوتشان چه معنایی دارد؟ آیا سکوتشان جز به معنای همراهی با مسببان و جنایتکاران این حادثه است؟

وی با اشاره به شهادت چند دانش‌آموز و کودک در این حادثه تروریستی ادامه داد: امروز فیلمی از مدرسه شهید دانش‌آموز آرشام را مشاهده کردم که هم‌کلاسی‌ها و معلم این دانش‌آموز گریه می‌کردند. به کدامین گناه چند کودک و زن در این حادثه کشته شدند؟ مدعیان زن، زندگی و آزادی اکنون کجا هستند؟ مدعیان دروغین که فقط حرف می‌زنند کجا هستند؟

راغبیان عنوان کرد: این حادثه برای تک تک مردم ایران که دل در گرو انقلاب و نظام دارند دردآور بود و هیچ‌چیز نمی‌تواند آلامی بر این واقعه تلخ باشد مگر انتقام سخت جمهور اسلامی و قوه قضائیه از مسببان و عاملان این حادثه که البته شاید بتواند مرهمی کوچک بر این اتفاق و جنایت باشد.

این مدرس دانشگاه با بیان اینکه حادثه تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ (ع) از نظر منشور بین‌الملل جنایتی دردناک است، تصریح کرد: مدعیان حقوق بشر که در کشور خود پرچمدار هستند کجا هستند؟ امریکا، انگلیس و اسرائیل نه تنها ناقض حقوق بشر بلکه نماد دروغ و دشمنی هستند.

وی ادامه داد: مدعیان حقوق بشر و دشمنان ما حقیقت را در پشت رسانه‌های دروغ‌پراکن خود مخفی کرده‌اند هرچند که مردم ما آگاه هستند و با یدِ واحده خط بطلانی بر آن‌ها خواهند کشید و همه با پیروی از مقام معظم رهبری و ان‌شاءالله با ظهور منجی عالم بشریت و در دست گرفتن پرچم انقلاب توسط ایشان جامعه از مشکلات، نگرانی و اضطراب‌ها نجات می‌یابد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار