نخستین مجمع عمومی بسیج شهرستان خدابنده برگزار شد

زنجان _ به همت سپاه ناحیه شهرستان خدابنده نخستین مجمع عمومی بسیج این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۷۱۷
|
۰۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۳

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛ نخستین مجمع عمومی بسیج شهرستان خدابنده با حضور جمعی از نخبگان، بسیجیان و مسئولین شهرستان در حسینیه این ناحیه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ لطیفی، فرمانده سپاه ناحیه خدابنده با اشاره به اتفاقات اخیر کشور، اظهار داشت: وحدت، یکپارچگی، بیداری و بصیرت مردم بار دیگر موجب شکست استکبار جهانی گردید.

در ادامه حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهر قیدار با اشاره به اینکه روایت‌های بسیاری در خصوص تلاش و کوشش در قرآن کریم آمده است، گفت: انسان با تلاش و کوشش خود می‌تواند به تمام قله‌های موفقیت برسد و بسیجیان عزیز در همه عرصه‌ها با تلاش خود باعث پیشرفت جامعه و سربلندی ایران اسلامی در منطقه و جهان شدند که جای تشکر دارد.

در ادامه این جلسه عسکری، مسئول مجمع بسیج شهرستان خدابنده با اشاره به فعالیت‌های بسیج در عرصه‌های مختلف گروه‌های جهادی، علمی، سازندگی، ورزشی و...، اظهار داشت:امروز بسیجیان شهرستان خدابنده در زمینه کمک‌های مومنانه و گروه‌های جهادی زبانزد هستند.

در پایان سیدالبرز حسینی، نماینده مردم شریف شهرستان خدابنده در مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از فعالیت‌های مختلف بسیجیان، خاطرنشان کرد: امروز یکی از مشکلات اصلی ما مشکلات اقتصادی است و از بسیجیان و مسئولین انتظار می‌رود در این عرصه با تمام توان خود تلاش کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار