خبرهای داغ:
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان گفت: از دستگاه قضا انتظار داریم با عاملان اصلی و سران اغتشاشات اخیر به شکل قانونی و قاطانه برخورد کند.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۰۴
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۴۲

عفت دیابی، مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در سمنان ضمن محکومیت اغتشاشات اخیر در شهرها و استان های مختلف کشورمان از جمله استان سمنان از سوی برخی معاندان انقلاب و نظام گفت: بدون شک این حرکات همچون دیگر طرح ها و توطئه های دشمنان قسم خورده اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران منجر به شکستی مفتضحانه خواهد شد.
وی بیان کرد: یکی از مهمترین اهدافی که دشمنان خبیث و پلید جمهوری اسلامی ایران با بهره گیری از برخی عوامل خودفروخته و پیاده نظام داخلی دنیال کردند مخدوش جلوه دادن آثار و برکات کنگره عظیم بین المللی اربعین حسینی بود چرا که این مراسم بزرگ و جهانی به اهداف خود که همانا بر چیده شدن طومار دشمنان در منطقه و جهان است نزدیک شده است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان از دیگر اهداف دشمنان در اغتشاشات اخیر را نشانه رفتن عزت و اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: این نظام مقدس با انتخاب دولتی جهادی و انقلابی زمینه ساز قطع دست استکبار جهانی در عرصه ملی و منطقه ای است و دشمنان از این رو از هر راهی برای ضربه زدن به این نظام بهره می گیرند تا به اهداف شوم خود دست یابند.
دیابی با بیان اینکه قدرت پوشالی استکبار جهانی رو به افول و اضمحلال است و گفت: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی با تبعیت و پیروی از نائب برحق امام زمان امام خامنه ای همچون همیشه این فتنه گری های دشمنان را نیز نقش برآب کرده و اجازه هیچ گونه تعرضی را به اسلام، قرآن و عفت و حجاب اسلامی نخواهند داد.
وی تصریح کرد: بانوان بسیجی استان سمنان در کنار و همگام با دیگر مردم مؤمن، متدین، انقلابی و ولایتمداراین استان نیز از کوچک و بزرگ و زن و مرد در اجتماع ها و راهپیمایی های بصیرت مدارانه خود در محکومیت اغتشاشات اخیر به صحنه آمدند و صف خود را از معاندان انقلاب و نظام جدا کردند و بار دیگر عهد خود را با این انقلاب و آرمان ها و ارزش های آن تجدید کردند و فریاد زدند پشتیبان ولایت فقیه تا پای جان هستند.
مسئول بسیج جامعه زنان استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهدای مدافعان امنیت اظهار داشت: قشر بسیج جامعه زنان این استان نیز همچون دیگر اقشار بسیج از مسئولان قوه قضائیه درخواست برخورد قاطع با عوامل توهین کننده به مقدسات و برهم زنندگان نظم، امنیت و آرامش عمومی جامعه را دارد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها