به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛

اقای حاتم رسولی؛ رئیس هیات اندیشه ورز بسیج هنرمندان در خصوص حادثه تروریستی شاهچراغ دریادادشتی نوشت:

صحنه‌های دلخراش به خاک و خون کشیده شدن مردان و زنان و کودکان در سومین حرم اهل بیت علیه السلام توسط یکی از عناصر نابخرد و مزدور داعشی، بار دیگر ددمنشی و دشمنی استکبار را با مردم مظلوم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت
کد خبر: ۹۴۶۴۹۲۷
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۱

صحنه‌های دلخراش به خاک و خون کشیده شدن مردان و زنان و کودکان در سومین حرم اهل بیت علیه السلام توسط یکی از عناصر نابخرد و مزدور داعشی، بار دیگر ددمنشی و دشمنی استکبار را با مردم مظلوم ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشت و نشان داد که انحطاط اخلاقی و تفسیرهای غلط و منافقانه از احکام اسلام عزیز چگونه می‌تواند موجب جنایت‌هایی هولناک گردد‌.

تفکر به اصطلاح بنیادگرایانه که به جز خویشتن سایرین را کافر قلمداد کرده و مبارزه با دشمن نزدیک؛ یعنی شیعیان و عموم اهل تسنن از مذاهب مختلف را مقدم بر مبارزه با دشمن دور؛ یعنی صهیونیسم و استکبار می‌داند و در محاسبات خود همواره با قرائتی سطحی، شخصی و به دور از تعالیم واقعی اسلام به جای صف‌آرایی در مقابل دشمن با برادران دینی خود به ستیز برمی‌خیزد، چگونه خواهد توانست سعادت دنیا و آخرت پیروان خود را که تا مغز استخوان‌شان را با حرف‌های پوچ و بی‌معنی شستشو داده تامین کند.
راستی کشتن و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌دفاع و مردم در حال عبادت و نماز در حرم اهل بیت(ع) با کدام حجت عقلی و دینی قابل دفاع است؟ آیا جز این است که دشمنان امت اسلام، سال‌هاست راهی بسیار کم هزینه را برای غلبه بر مسلمان یافته‌اند و آن تفرقه انداختن بین امت واحده و مشغول ساختن مسلمین به درگیری‌ها و خون و خوریزی‌های بی‌فایده و بی‌هدف است؟
چرا سرکردگان گروه‌های تروریستی داعش و امثالهم نمی‌اندیشند که دشمن مشترک همه مسلمین بلکه همه آزادگان جهان غیر از صهیونیست‌ها و آمریکای جنایتکار و همدستان آنها نیستند؟
البته آنها هیچگاه به این قبیل موضوعات فکر نخواهند کرد، چون در مسلک و مرام‌ آنها اساسا تفکر جایی ندارد. این گمراهان فقط به آن چیزی باور دارند که سرویس‌های جاسوسی و نیروهای امنیتی موساد، سیا و ام آی سیکس در لباس دیانت به آنها تلقین کرده‌اند و مغزهای کوچک و زنگ زده‌شان تاب تحمل عقلانیت و دل‌های زنگار گرفته و قفل شده آنها جایی برای ورود حقیقت ندارند. گوش‌های‌شان را با سرانگشت صهیونیست‌ها و چشم‌های‌شان را با دلارهای نفتی کشورهای مرتجع منطقه بسته‌اند و لجام‌شان را به دیوانگان کاخ سفید سپرده‌اند تا از جهنم داعش به دوزخ ابلیس هبوط کنند.
این سرنوشت محتوم تمام انسان‌هایی‌ست که دین و ایمان و عقل خود را به دم روباه صفتان تل‌آویو، لندن و واشگنتن بسته‌اند و دست به کشتار کسانی می‌زنند که در خدا و پیامبر و کتاب آسمانی با ایشان مشترکند. و چه عاقبت تلخی برای آنها رقم خورده است. تازه اول کار است وقتی تاریخ مصرف‌شان تمام شد مانند همه دست‌نشانده‌ها و مزدورها، ارباب‌شان دم ایشان را خواهد چید و درون چاه ویلی که خویشتن آماده ساخته‌اند، خواهند سوخت.
اعتبروا یا اولی الابصار
ارسال نظرات