سردار ذوالقدر درهمایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان ری:

دسیسه دشمن در شعارهای برخی دانشجویان حتی در خصوص اختلاط خوابگاه ها به وضوح دیده می شود

همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان ری با حضور آیت الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۳۲
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۱

سردار احمد ذوالقدر فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران در این همایش اذعان کرد که اشکال کار مسئولان این بود که جوانان و نوجوانان ما رها شدند و حوادث اخیر بر اثر بی توجهی به این عزیزان رقم خورد.

وی هدف دشمنان از راه اندازی این غائله را از کارانداختن علم در دانشگاه ها عنوان کرد و افزود: پیشرفت علمی جوانان ما که میانگین سنی آنها بین چهل سال است باعث تلاش دشمن برای جلوگیری از توسعه سریع علم در ایران است در حالی که سنین دانشمندان در دنیا 80 سال است. وی با اظهار تاسف از شعارهایی که برخی دانشجویان غافلانه یا عامدانه در سطح دانشگاه ها مطرح  و تاکید می کنند که دانشگاه ها باید تعطیل شوند و حتی بیان می کنند که خوابگاه های دانشجویان دختر و پسر باید مختلط شود، دست بیگانگان در این دسیسه ها به وضوح دیده می شود .

سردار احمد ذوالقدر گفت: وقتی که دختر دانش آموز بر اثر هیجانات و اتفاقاتی که از سوی سلطنت طلبان، رسانه های بیگانه و سران کشورهای مخالف نظام اسلامی مدیریت و از سوی برخی عوامل آنها در داخل اجرا می شود، روسری از سر خود بر می دارد؛ علت این بروز این حوادث بی توجهی و کم کاری خودمان است و  مدارس، خانواده، مسجد، اولیاء، بازاریان، اصناف و ... در این موضوع نقش دارند و باید برای پیشگیری از وقوع چنین حوادثی از فرزندانمان بیشتر مراقبت کنیم.

 فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران بیان کرد: مردم ما از مردم زمان پیامبر اکرم در حجاز بهتر و ولایی تر هستند و شاهد بودیم که در ابتدای ماجرا که مضوع جنبه اعتراضی داشت، بعد از اینکه مردم متوجه شدند ماجرا رنگ و بوی اغتشاش پیدا کرده است با دشمن همراهی نکردند و علی رغم اینکه دشمن تلاش کرد که بازار و کسب و کار ها تعطیل شود، اما کسبه و بازاریان با بصیرت خط بطلان بر این نقشه دشمن کشیدند و این افتخار بزرگی بود. وی خاطرنشان کرد: دشمن تلاش می کند که ایرن را به کشوری مانند عراق و سوریه تبدیل کند و اگر مراقب نباشیم آنها به اهداف خود خواهند رسید.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: آمریکا که از زمان اشغال عراق فقط یک میلیون نفر از مردم این کشور را به قتل رسانده است، نگران فوت یک دختر ایرانی نیست و همه نیرو و توان خود را برای از بین نظام اسلامی در ایران بسیج کرده است اما در مقاطع مختلف و پس از عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) با حضور چشمگیر مردم در صحنه تمام نقشه های آنان نقش بر آب شد.

  همایش مشترک ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج شهرستان ری با حضور آیت الله سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، نصرالله رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ری، ائمه جماعات شهرستان ری، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، سردار ذوالقدر فرمانده و حجت الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان و جمعی از فرماندهان، بسیجیان  اقشار مختلف در حسینیه حضرت فاطمه زهرا(س) سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار