گزارش «من و تو» از شلیک «آر پی جی» در یکی از محله های شیراز

مردی در یکی از خیابان های شیراز به بالای یک ساختمان نگاه می کرد. یکی از عابران با کنجکاوی کنار او ایستاد و مسیر چشم او را دنبال کرد.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۵۸
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

مرد دیگری وقتی این صحنه را دید جلو رفت تا ببیند چه شده؛ رهگذر دیگری از مرد سوم پرسید چی شده؟ او که یک جوان را جلوی پنجره می دید، گفت: به نظرم او می خواهد خودکشی کند. مرد چهارمی نزدیک آمد و از مرد سوم پرسید چی شده آقا؟! مرد سوم با صدای بلند   و با التماس گفت: آقا؛ تو را خدا یکی جلوی اون جوون رو بگیرید می خواد از پنجره خودش رو بندازه پایین. با صدای مردم سوم، تعداد دیگری از رهگذران به جمع آنها اضافه شدند. همهمه زیاد شد. هر کس دلیلی برای خودکشی جوانی که کنار پنجره ایستاده بود می تراشید. یکی می گفت: یارانه اش را قطع کرده اند. دیگری میگفت: وام ازدواجش درست نشده؛ یکی می گفت: اون آقا میگه ضامن پیدا نکرده وام ازدواجش باطل شده؛ مرد میانسالی که دورتر ایستاده بود و صحبت های آنها را به سختی می شنید، به فرد دیگری که علت ازدحام را از او پرسید گفت: اون آقاهه میگه ضامن نداره... فکر کنم نارنجک دستشه ضامنش را کشیده می خواد بندازه وسط جمعیت.  

دقایقی بعد شبکه « B B  سی - چهل -  پنجاه – شصت – هفتاد – هشتاد – نود - صد » و شبکه «من و تو»   اعلام کردند : یکی از ماموران حکومت   ایران با شلیک آرپی جی 7 به سمت مردم تعداد زیادی از آنها را کشته است.

همان شب؛ خانم آمنه سادات ذبیح پور در بخش خبری 20 و 30 اعلام کرد: صبح امروز یک آقایی در پیاده رو یکی از خیابان های شیراز عطسه اش گرفته بود اما عطسه اش نمی آمد! به ناچار صورتش را رو به آسمان گرفته بود که بینی اش سریع تر تحریک شود و عطسه کند؛   رهگذران بدون آگاهی به علت این موضوع فکر می کردند که بالای ساختمان روبرویی اتفاقی افتاده است و کم کم در آنجا جمع شدند و هر کدام دلیلی برای جمع شدن مردم در آن نقطه بیان می کردند که بعد از عطسه کردن این مرد معلوم می شود  آنها اشتباه کرده اند. شبکه های خارجی هم دستپاچه شدند و فکر کردند که بعد از ماجرای تروریستی در حرم حضرت شاهچراغ بهانه خوبی برای ماله کشی آبرو ریزی های خود پیدا کرده اند و تلاش کردند که توپ را به زمین ماموران حکومت ایران بیندازند و به دنبال انحراف اذهان مردم ایران و جهان از ماجرای تروریستی در شیراز بودند در حالی که این ماجرا داستان کوتاه طنز علی اشرف خانلری خبرنگار خبرگزاری بسیج بوده که می خواسته مصیه علی نژاد را سر کار بگذارد.

آمنه سادات ذبیح پور اضافه کرد: شبکه های فارسی زبان لندن نشین این بار هم در تلاش برای ایجاد عملیات روانی و کشته سازی و قصد به آشوب کشیدن کشور را داشتند که ضایع شدند.

خبرنگار سیمای جمهوری اسلامی با اشاره به گاف تحریریه شبکه من و تو ، تصریح کرد: خانم علی نژاد نسبت به ایران آلرژی پیدا کرده و کوچکترین خبر در مورد ایران برای او حکم گنج را دارد تا بتواند از اربابان خود دستخوش بگیرد . او ادامه داد: خبر شلیک به منطقه سبز بغداد در لیست اخباری بوده که علینژاد در این بخش خبری قرار بوده اعلام کند اما ازبس هر شب خواب های آشفته براندازی نظام ایران را می بیند اخبار درگیری، اغتشاش و کشتار در هر کشوری را به چشم ایران می بیند و خبر شلیک آر پی جی به منطقه سبز بغداد را به اشتباه در ایران می خواند.

        

  

  

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار