باید خاطرات دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر بازگویی و یادآوری کنیم

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: باید خاطرات دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر بازگویی و یادآوری کنیم تا آنها متوجه همدلی، وفاق و ایثار بین رزمندگان و سختی های آن دوران شوند.
کد خبر: ۹۴۶۴۹۷۰
|
۰۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با هفته بسیج دانش آموزی حجت الاسلام و المسلمین مهدی اشرف امام جمعه شهرستان سرخه همراه با سرهنگ مهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه و جمعی دیگر از مسئولان با علی اکبر ابراهیمی، عزت الله فیض و علی محمد ادهم از رزمندگان بسیجی در شهرستان سرخه دیدار و گفتگو کردند.

سرهنگ ادهم در دیدار با رزمندگان عرصه جهاد و شهادت ضمن قدردانی از زحمات و ایثارگری های این مجاهدان اظهار کرد: خانواده های معزز شهداء و ایثارگران مهمترین سرمایه های نظام اسلامی هستند چرا که اقتدار ،عزت و امنیت امروز کشورمان مرهون رشادت ها و جانفشانی های شهدای والامقام است.

او افزود: بنابراین تبیین فرهنگ ایثار و شهات لازمه بقای انقلاب است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه جاری و ساری باشد هیچ دشمنی فکر تجاوز و تعدی به این مرز و بوم را نخواهد کرد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه خاطرنشان کرد: باید خاطرات دوران دفاع مقدس را برای نسل حاضر بازگویی و یادآوری کنیم تا آنها متوجه همدلی، وفاق و ایثار بین رزمندگان و سختی های آن دوران شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار