خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ملایر عنوان کرد

هفته بسیج دانش آموزی فرصتی برای تبیین فرهنگ بسیجی و روحیه استکبارستیزی

همدان-مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ملایر گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی و روحیه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم است.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۳۶
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۶

محمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ملایر ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی بر تبیین فرهنگ بسیجی در جامعه به ویژه بین نسل جوان و نوجوان تاکید و اظهار کرد: یکی از مخاطبین اصلی بیانیه گام دوم انقلاب جوانان و نوجوانان هستند.

 وی افزود: رهبر معظم انقلاب نسبت به جوانان و نوجوانان نگاه امیدوارانه دارند بنابراین تربیت نسلی با انگیزه، با نشاط و کارآزموده یکی از ضرورت‌های مهم است که باید مورد توجه باشد.

مسئول بسیج دانش آموزی شهرستان ملایر ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان بیان کرد: روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم و زورگویی همواره در ملت ایران و تاریخ این مرز و بوم برجسته بوده و هست و امروز باید این روحیه برای نسل جوان و نوجوان به خوبی تبیین شود.

وی هدف از برنامه‌های هفته بسیج دانش آموزی را تقویت روحیه بسیجی و انقلابی، تبیین نقش بسیج در عرصه‌های پیش روی انقلاب اسلامی با رویکرد امیدآفرینی، معرفی سبک زندگی ایرانی و اسلامی عنوان کرد.

ابراهیمی اضافه کرد: تقویت و ترویج روحیه جهادی با رویکرد تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی، تقویت امید به آینده و حاکم کردن نشاط انقلابی در بین جوانان و نوجوانان از دیگر اهداف برنامه‌های هفته بسیج دانش‌آموزی است.

وی تصری کرد: هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی برای تبیین فرهنگ بسیجی و روحیه استکبار ستیزی و مبارزه با ظلم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات