خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان:

مسابقات قرآنی خانواده پاسداران در همدان برگزار شد

همدان-مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان از برگزاری دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران در همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۱۳۸
|
۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳

زهرا کرمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده پاسداران استان همدان برگزار شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در دو مرحله مقدماتی و نیمه نهایی برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد رقابت موثر بین فعالان قرآنی خانواده پاسداران و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قران کریم در میان خانواده‌ها است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالحسین (ع) همدان با اشاره به اینکه این مسابقات در پنج رشته قرآنی برگزار شد، تصریح کرد: متسابقین در رشته‌های حفظ کل، ۲۰جزء، ۵ جزء، ۳ جزء، یک جزء، قرائت، تحقیق، ترتیل و مفاهیم به رقابت با یکدیگر پرداختند ضمن اینکه رشته اذان نیز برای آقایان برگزار شد.

وی به حضور ۵۰۰  نفر در این دوره از مسابقات در سطح استان اشاره و بیان کرد: این مسابقات در رده‌های سنی زیر ۱۶سال و بالای ۱۶سال برگزار شد که در مرحله مقدماتی ۵۰۰ نفر از همسران و فرزندان پایدار به رقابت با یکدیگر پرداختند و نفرات اول تا سوم به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

کرمی به برگزاری مرحله نیمه نهایی در تالار بین المللی قرآن کریم اشاره و بیان کرد: در این مرحله که به صورت استانی برگزار شد، ۱۶۰ نفر از متسابقین به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه نفرات برتر مرحله نیمه نهایی در هر رشته به مرحله نهایی و کشوری راه پیدا کردند، خاطرنشان کرد: مرحله نهایی این دوره از مسابقات اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار