خبرهای داغ:
گردان ۱۱۸ امام حسین (علیه السلام) برگزار کرد:

اجرای میدان تیر تخصصی سلاحهای سبک توسط پایوران و بسیجیان گردان

برنامه میدان تیر تخصصی سبک توسط رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸ امام حسین (علیه السّلام) شهرستان اردستان با حضور مربیان مجرب در محل اردوگاه قدس این شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۵۲۲۴
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

به گزارش خبر گزاری بسیج و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر مقدس ۱۴حضرت امام حسین (علیه السلام)، برنامه میدان تیر تخصصی سبک توسط رزمندگان و بسیجیان گردان ۱۱۸ امام حسین (علیه السّلام) شهرستان اردستان با حضور مربیان مجرب در محل اردوگاه قدس این شهرستان برگزار گردید.

فرمانده گردان ۱۱۸ امام حسین (علیه السلام) گفت: در راستای ایجاد آمادگی رزمی و دفاعی بسیجیان و پایوران، گردان ۱۱۸ امام حسین (علیه السلام) اقدام به برگزاری میدان تیر سبک و سلاح‌های تخصصی برای پایوران و همچنین میدان تیر برای بسیجیان نمود.

وی افزود: از اهم برنامه‌های اجرا شده  برگزاری کلاس های تئوری و همچنین حالتهای صحیح تیر اندازی برای پایوران وبسیجیان بود، در ادامه این برنامه شرکت کنندگان به تمرین عملی با این سلاح پرداخته و آموزش‌های عملی را نیز فراگرفتند.

این فرمانده در ادامه بیان کرد: که برگزاری میادین تیر یکی از برنامه‌هایی است که با هدف افزایش روحیه و امادگی رزمی جهت بالا بردن مهارت تیر اندازی و برطرف کردن معایب تیراندازی بسیجیان ورزمندگان گردان و همچنین دقت عمل در تیراندازی می‌گردد، میدان تیر فرصت مناسبی است تا با تمرین‌های منظم و مداوم بتوانیم به حفظ و افزایش آمادگی دست پیدا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها