رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر کرج:

عظمت ملت ایران، ثمره خون شهداست

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های آن ها، عظمت ملت ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۳۶۲
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام علیرضا سعیدی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج در دیدار با خانواده شهید فهمیده که در آستانه ۱۳ آبان به همراه رئیس و جمعی از اعضای شورای شهر صورت گرفت، ضمن تقدیر از رشادت ها، جانفشانی ها و استقامت شهدا و خانواده های آن ها، عظمت ملت ایران را حاصل و ثمره خون شهدا عنوان کرد.

وی مطرح کرد: امروز قدردانی از شهیدان و قدم گذاشتن در مسیر آن ها وظیفه ملی و همگانی است و از خداوند متعال استمداد می طلبیم که به ما کمک کند شیوه زندگی شهدا را سرلوحه امور خود در زندگی قرار دهیم تا در روز قیامت شرمنده شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده های آن ها نباشیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تکریم و قدردانی از ایثار و فداکاری این عزیزان نشانگر آن است که مردم ایران و مسئولان کشور پای عهد خود و آرمان های این نظام و انقلاب ایستاده اند و آن آرمان ها را دنبال می کنند.

حجت الاسلام سعیدی بیان کرد: امنیت و اقتدار کشور، مدیون ایستادگی و ثمره خون شهیدانی است که بهترین سرمایه یعنی جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با تقدیم آن در مسیر قرآن و اسلام، مایه عزت، افتخار و سربلندی ملت ایران و انقلاب اسلامی شدند.

گفتنی است در این دیدار، دیگر اعضای شورای اسلامی شهر کرج نیز بر زنده نگهداشتن یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و سلامت تاکید کردند و هدف از این دیدارها را دلجویی از خانواده های شهدا، اعلام پیروی از آرمان‌های شهدا و لبیک به فرامین رهبر فرزانه انقلاب عنوان کردند.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار