مراسم تکریم و معارفه مسؤلان بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مسؤلان بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد در این نشست از آقای حسین اسلامی مسؤل سابق بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد و آقای محمدرضا بنافیان مسئول بسیج دانشجویی نیز معارفه گردید .
کد خبر: ۹۴۶۵۵۳۱
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، دکتر محمد مدرسی در این نشست گفت: فضای دانشگاه فضایی مقدس است و ما باید ضمن رعایت قانون‌ اصول اخلاقی را سر لوحه کار های خود قرار دهیم.
رییس دانشگاه خلیج فارس تاکید کرد: هر انسانی باید جایگاه خود را بداند و به طرق اولی این امر برای دانشجویان جهت شناخت هویت خود موضوعی به مراتب با اهمیت تر است، بسیج دانشجویی باید در جهاد تبیین به شیوه علمی فعال تر عمل کند و در مباحث علمی حضور موثر تری داشته باشد .
مدرسی افزود: بسیج دانشجویی مانند دیگر تشکل های دانشجویی دلسوزانه خواهان عزت و جایگاه رفیع کشور است.
وی مشکل آسیب پذیر بودن جامعه را تربیت جوانان عنوان کرد و بیان داشت : امروزه والدین فرزندان را به شکلی تربیت کرده اند تاب تحمل کوچکترین سختی را ندارند و در مواجه با اولین مشکل تاب اوری آنا به حداقل می رسد و راه حلی نیز برای ان معضل نمی توانند بیابند. بنابراین فردی که به این شیوه رشد یافته چگونه می تواند در مقابل حوادث و مسائل عملکرد مثبتی داشته باشد و اکنون آسیب پذیری جوانان نشات گرفته از همین شیوه تربیتی است.

حجت الاسلام جمالی مسول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه خلیج فارس، گفت : در این ایام خواهران و برادران بسیجی ما با تلاش مضاعف و عملکرد خوبی داشته است.
وی تاکید کرد: بسیجی با بصیرت، انقلابی و جهادی است.
حاج آقا جمالی، ضمن تشکر از دکتر مدرسی برای حفظ آرامش و ثبات دانشگاه در شرایط کنونی از تلاش های صورت گرفته، توصیه به تشکیل کرسی های آزاد اندیشی و ساختن فضایی برای تعامل و گفت و گو کرد.


حجت الاسلام محمّد قاسم پاک نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج دانشجویی عمار استان بوشهربا اشاره به خطبه 87 نهج البلاغه گفت: آنکه به خاطر خدا خودش را زیر بار مسولیت می برد از این باب که هر مسولیتی که برعهده او گذشته شده انجام دهد، باید گفت:« این شخص مسؤل، چراغ تاریکی‌هاست.» بنابراین؛ بسیجی باید به شبهات پاسخ دهد و روشنگر باشد.


وی افزود: بسیجی باید در امور علمی ، پژوهشی و فناوری سرآمد باشد.


پاک نژاد تاکید کرد: بسیجی ها از دل مردم و برای مردم هستند. خروجی بسیج مدیرانی هستند که برای مردم تلاش می‌کنند .
احمد زاده، معاون پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی گفت: ما در حوزه پژوهشی بسیج رویکرد جدیدی داریم که بسیجیان دانشجو به سمت حل مسائل کشور بروند وبرای این کار، در نظر داریم به برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت که از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ریاست آن را رئیس دانشگاه مادر استان بر عهده خواهند داشت.


امیدواریم که بسیج را همانگونه که به فعالیت های سیاسی و فرهنگی و جهادی می شناسیم در حوزه حل مسائل کشور نیز شناخته شوند.

در پایان این نشست از آقای حسین اسلامی مسؤل سابق بسیج دانشجویی تقدیر به عمل آمد و آقای محمدرضا بنافیان مسئول بسیج دانشجویی نیز معارفه گردید .

مراسم تکریم و معارفه مسؤلان بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس برگزار شدمراسم تکریم و معارفه مسؤلان بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس برگزار شدمراسم تکریم و معارفه مسؤلان بسیج دانشجویی دانشگاه خلیج فارس برگزار شد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار