نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد

آیت الله دری نجف آبادی گفت: نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۳۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی در درس اخلاق مدیران استان مرکزی گفت: تکیه به نصرت و قدرت الهی و داشتن اعتمادبه‌نفس مدیران برای نقش‌آفرینی و گام برداشتن در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی یک ضرورت مهم است و قطعاً در این شرایط همت‌های بلند، آگاهی، بصیرت و آینده‌نگری می‌تواند ما را در این شرایط موفق کند و امید را در جامعه تقویت خواهد کرد و دشمنان را مأیوس می‌کند.

دری نجف‌آبادی اظهار کرد: متأسفانه در روزهای گذشته شاهد رفتارهای ساختارشکنانه عده ای قلیل در دانشگاه ها بودیم که این اقدامات خارج از شان دانشگاه و دانشجویان است و همه باید هوشیار باشند دشمنان با فریب و نیرنگ می خواهند جوانان را از مسیر اصلی علم آموزی دور نکنند.

وی ادامه داد: دشمنان به دنبال ترویج فرهنگ غربی در بین نوجوانان و جوانان هستند و با تشویق آنها به رقاصی کشف حجاب و رفتارهای ساختارشکنانه می خواهند جوانان را به انحراف بکشانند.

امام جمعه اراک افزود: تبیین تاریخ و تحلیل و روایت صحیح حوادث قبل از انقلاب و حماسه هایی که در انقلاب اسلامی شکل گرفته برای دانش آموزان و دانشجویان یک ضرورت مهم است و اساتید دانشگاهی و معلمان نقش مهمی در این راستا دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: آمریکایی ها از سال های قبل از انقلاب اسلامی همواره به دنبال کسب منافع و غارت منابع ایران بودند و با اعمال سیاست های دروغین و خبیث اهداف شوم خود را پیش بردند اما به برکت انقلاب اسلامی فرهنگ استقلال طلبی و آزادی خواهی در کشور حاکم‌ شد و ایران قبل از انقلاب که جرات جسارت به نوکران آمریکایی نداشت امروز تمام قد مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده و آنها رو به زانو درآورده است.

دری نجف آبادی گفت: نسبت به انقلاب اسلامی و ارزش های دینی و انقلابی در کشور مسئولیت سنگینی داریم و امروز هنر مردان خدا باید دفاع از ارزش های اسلامی و خدمت صادقانه به مردم باشد.

امام جمعه اراک بیان کرد: خدمت صادقانه به مردم مهمترین اولویت مسئولین است و خوشبختانه به برکت انقلاب اسلامی میدان وسیعی از خدمت رسانی به مردم ایجاد شده و باید از این فرصت ارزشمند به خوبی استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه توهین به ارزش های اسلامی و زیرسوال بردن سنت های دینی و انقلابی خیانت به آرمان شهدا است افزود: توهین به روحانیت و به شهادت رساندن طلبه جوانی که تا پاي جان از ارزش های اسلامی دفاع می کند و روحانیتی که همواره در طول انقلاب اسلامی پرچم دار دفاع و خدمت به مردم بوده خیانت به آرمان های شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: طلبه جوان آرمان الله وردی که مورد ظلم و ستم شیطان صفتان قرار گرفت در دفاع از ارزش های اسلامی خوش درخشید و حضور این جوانان در انقلاب اسلامی نشان از زنده بودن آرمان های انقلاب اسلامی دارد.

دری نجف آبادی ادامه داد: هوشیاری مردم و حضور آگاهانه آنها در صحنه فتنه های دشمنان را خنثی خواهد کرد و همه امروز برای دفاع از حق و حقیقت وظیفه سنگینی داریم چراکه دشمنان تمام قد به میدان آمده اند.

امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه هنر ورشکسته های سیاسی، مزدوران آمریکایی و جیره خواران رژیم صهیونیستی ترور و کشته سازی است بیان کرد: این ها به دنبال تجزیه ایران اسلامی و سوریه سازی هستند و اینها باید بدانند ملت با بصیرت ایران فریب اهداف شیطانی آنها رو نخواهند خورد.

وی یادآور شد: مردم ایران و استان مرکزی در حوادث اخیر با هوشیاری و بصیرت خوش درخشیدند و هیئت های مذهبی که در طی چند شب گذشته به میدان دفاع از ارزش های اسلامی آمدند بسیار خوب عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرد: ملتی که در آن فرهنگ عاشورا و اربعین حسینی زنده است زیر بار ظلم، ستم و زورگویی های دشمنان نخواهند رفت و قطعا ملت ایران با فرهنگ انقلابی در جنگ شناختی دشمنان فریب دروغ سازی ها و دروغ پردازی های شیطان صفتان را نخواهند خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات