خبرهای داغ:

13 آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت های مستضعف

13 آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۶۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سازمان بسیج مداحان استان سمنان با صدور بیانیه ای به مناسبت 13 آبان بار دیگر بر آرمان های گران سنگ انقلاب تاکید کردند.


متن بیانیه به شرح ذیل می باشد:

«یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم »

«ای کسانی که ایمان آورده‌اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می‌کند و گام‌های‌تان را استوار می‌دارد»

با وجود گذشت نزدیک به چهل وسه سال از حماسه ماندگار تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست جوانان پر شور و انقلابی ایران اسلامی، ابعاد این اقدام جسورانه مبتنی بر بصیرت و متکی به آرمان های اصیل انقلاب اسلامی، همچنان نماد، نشانه و سرمشقی ارزشمند برای دوران کنونی ایران اسلامی است.

13 آبان در سه مقطع تاریخی سال‌های 1343 (تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه)،
1357 (کشتار وحشیانه دانش‌آموزان) و 1358 (تسخیر لانه جاسوسی) به نماد عزت، مقاومت، دشمن‌شکنی و استکبارستیزی ملت ایران و سرشکستگی و خفت و خاری دشمنان این مرز و بوم تبدیل شده است.

13 آبان، روزی است که باطن مداخله گر و جاسوس مسلک شیطان بزرگ برملا شد و تجربیات و درس‌های گرانبهایی از این روز عزیز در نزد ایرانیان و آزادی خواهان جهان به یادگار ماند.این روز، روزی افتخار آمیز برای ملت ایران و نشانه ای پر نور در راه عزت طلبی و استقلال خواهی پیروان خط حضرت امام خمینی (ره)و مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) است.

13 آبان یوم الله است تا به همه ملت‌های آزادی‌بخش نشان دهد، هر چقدر هم که هیمنه آمریکا و ابرقدرت‌های استکباری بزرگتر باشد، می‌توان با ایمان به خدای بزرگ و اتکا به ملت‌ها و با مقاومت در برابر خواسته‌های نامشروع ایستادگی کرد. 13 آبان افشاگر سیاهه جنایات استکبار علیه ملت‌های مستضعف و رسواگر سیاست‌های زیاده‌خواهانه آن‌ها علیه ستمدیدگان در اقصی نقاط عالم است.

 

مسلما خداوند از مومنان دفاع میکند و قطعا خداوند هیچ خیانتکار ناسپاس رادوست ندارد. (سوره حج)

اقدامات اساسی این انقلاب اسلامی که درحال پیشرفت و پیشبرد اهداف والا ست،جهت مهیا سازی یک میهن متمدن و تمدن ساز میباشد وباعث ناراحتی برخی از جلادان تاریخ شده است. این گام‌های پرصلابت و استوار نتیجه انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی ایران که باعث رام کردن امواج دریای پرتلاطم و وحشی شده است.
در این میان سودجویانی قلیل ، با تحریک جوانان خام و رسانه های بی بند و بار غربی و عبری بنا به خواسته های توهم برانگیز شان باعث اتفاقات و شایعاتی همچون کشته سازی ، اغتشاشات و غیره و غیره می‌شود. این طایفه بدور از اندیشه و خرد نمی‌دانند با توهین به مقدسات و احکام الهی و دست به آشوب زدن ، همچون فتنه های نافرجامشان که سالهای سال و پی در پی مانند خالک بازی های بی‌ثمر و ابتر است مثل همیشه برایشان بدون پایان است .

تکرار این آتش بازی ها و خاله خرسی ها فقط و فقط سیلی به صورت سردمداران نظام‌های پوشالی همچون آمریکا ، اسرائیل و احزاب دگرگون شده غربیست .

اما ما امت حزب الله (جامعه ستایشگری استان سمنان ) همیشه در صحنه و در مقابل شما که جماعتی خائن و بعضا فریب خورده هستید خواهیم ایستاد و تا به پای آخرین قطره خون مان همچون شهیدان و صالحان راه انقلاب ازاین،مرزوبوم و مقدسات و اعتقادات جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهیم کردو همه شماایران ستیزان بدانید مابااتحادقومیتی و ملیتی بازهم به شما سیلی محکمی خواهیم زد.

تکرارمیکنیم...
تکرارمیکنیم ماملت ایرانی هستیم ومداحان و ستایشگران و ذاکران اهل بیت (ع) متحدبامردم همانندگذشته،ازاین انقلاب تبعیت و درکناررهبرفرزانه این انقلاب امام خامنه ای (مدظله العالی) خواهیم ایستاد و باجدیت تمام ضمن محکوم کردن فتنه گران و اغتشاش گران و باحفظ آرامش و بصیرت تمام نقشه های شوم غربی ها و استکبارجهانی را نقش برآب میکنیم.
حافظان امنیت نیروی انتظامی و بسیج
امنیت و آرامش یک نعمت بی بدیل ازجانب خداوندمتعال وحافظان این امنیت پیام آوران این نعمت خدادادی هستند.

خداراشاکریم که ازیمن وجودپربرکت شماایرانی آزاد،آبادوسربلندداریم.

ضمن تشکر و خداقوت به حافظان امنیت به ویژه نیروی انتظامی قهرمان وبسیجیان دلاور که در هر عرصه ای بادرایت و اقتدار توانستید پای این انقلاب بایستید،قدردان شماهستیم و خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار