خبرهای داغ:

تشکیل 3 قرارگاه پهنه ای و 9 قرارگاه محله ای در استان سمنان

مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از تشکیل 3 قرارگاه پهنه ای و 9 قرارگاه محله ای در این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۵۵۹۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

 به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ جلسه قرارگاه های جهادی پهنه ای و محله ای استان سمنان تشکیل شد.
 مهدی دوستمحمدی مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه اصلی ترین هدف تشکلیل این قرارگاه ها پشتیبانی از گروه های جهادی در راستای خدمت رسانی در محلات است گفت: از همه توان و ظرفیت برای خدمت رسانی به نیازمندان استفاده خواهیم کرد.
 وی افزود: در راستای محرومیت زدایی و تسهیل در امر خدمت رسانی 3 قرارگاه پهنه ای و 9 قرارگاه محله ای در استان سمنان در حال شکل گیری می باشد.
دوستمحمدی در این جلسه با بیان اینکه از نگاه بسیج سازندگی امروز، موتور محرکه قوی شدن کشور گروه های جهادی هستند گفت: گسترش گفتمان و تفکر جهادی در جامعه امروز یک ضرورت است.
 مدیر حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به فعالیت بیش از 1300 گروه جهادی ثبت شده در استان سمنان تصریح کرد: گروه های جهادی حلقه واسطی برای خدمت رسانی بهتر بوده و قرارگاه های پهنه ای نیز باید پشتیبانی از این گروه ها و تلاش در جهت محرومیت زدایی از مناطق کم برخودار را در دستور کار قرار دهند.
 در این جلسه آموزش های تخصصی به مسئولین قرارگاه های پهنه ای استان سمنان ارائه و مهمترین برنامه های پیش رو در جهت خدمت رسانی در نقاط مختلف استان بررسی شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها