خبرهای داغ:
سردار فدا در جمع ائمه جماعات خمینی شهری

با حضور در راهپیمایی 13 آبان میخ آخر را بر تابوت فتنه می کوبیم

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج)گفت: علت اغتشاشات اخیر این است که ایران قوی است.
کد خبر: ۹۴۶۵۶۱۵
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر؛ سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان در جمع ائمه جماعات شهرستان خمینی شهر در امامزاده سید محمد علیه السلام گفت: علت اصلی اغتشاشات اخیر این است که ایران قوی است و دارای مکتب، مردم قوی و رهبری قوی هم می باشد.

وی افزود: مردمی مثل مردم ایران نداریم؛ مردمی که خانواده 7 شهیدی دارند، در خود اصفهان ما 6 خانواده 7 شهیدی داریم، مردم ما مدافع نظام و انقلاب اسلامی هستند.

سردار فدا بیان کرد: ما رهبری قوی داریم، رهبری آگاه، هوشمند و مدیر که کشور را از طوفان ها و گردنه های مختلفی عبور داده است و سایه جنگ را از سر کشور دور کرده است.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) اصفهان تاکید کرد: در کنار این مولفه های ایران قوی ما دشمن هم داریم که روش های مختلف، محاصره اقتصادی، انزوای سیاسی، تحریم های هوشمند و... به کار برده است ولی در همه این روش ها دشمن شکست خورده است.

وی در پایان گفت: مردم پشتوانه اصلی نظام و انقلاب هستند و 43 سال است مردم انقلاب را حفظ کرده اند؛ ان شا الله با حضور با شکوه در راهپیمایی 13 آبان میخ آخر را بر تابوت فتنه می کوبیم و وحدت و انسجام خود را نشان خواهیم داد.

این برنامه به همت مرکز رسیدگی به امور مساجد با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه خمینی شهر برگزار گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار