فرمانده انتظامی شهرستان ری:

بیانات رهبری در خصوص پلیس به نیروی انتظامی روحیه دوچندان داد

سرهنگ دوستعلی جلیلیان در مراسم تجلیل از فرماندهان فرماندهی انتظامی شهرستان ری، گفت: حمایت فرمانده کل قوا از پلیس بهترین هدیه ای است که معظم له به پرسنل خدوم نیروی انتظامی دادند.
کد خبر: ۹۴۶۵۷۹۸
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷

فرمانده انتظامی شهرستان ری؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنانی   در خصوص اغتشاشات اخیر، بیان کردند که در ماجرای اخیر پلیس بیشتر از همه مظلوم واقع شد و این هدیه ای بود که  هم به مردم و هم مسئولان داده شد. مردم با بصیرت کشورمان هم خوب متوجه شدند و از روزی که حضرت آقا این جمله را بیان فرمودند؛ بسیاری از مردم خوب کشور و نیز مردم شهرستان ری با حضور در مراکز انتظامی و هم در سطح شهرستان با اهدای گل از امنیت آفرینان قدردانی کردند. همچنین از اداره اوقاف شهرستان ری که به فرمان رهبر معظم انقلاب لبیک گفتید و مراسم تجلیل از خادمان ملت را برگزار کردید، درود می فرستیم و تشکر می کنیم. اما متاسفانه برخی از مسئولان نمی خواهند بدانند که امنیت زیر ساخت سایر مولفه ها است. وظیفه نیروی انتظامی تعریف شده است.

 همکاران من در نیروی انتظامی سطح کشور برای حفظ امنیت و آرامش جامعه تلاش کردند و وظیفه خود را انجام  می دهند اما مسبب حوادث اخیر ترک فعل  30 ارگان و نهاد بوده است که هیات نظارت مجلس شورای اسلامی و تمام دستگاه های نظارتی این موضوع را تایید کردند. اما برخی از مسئولان ناجوانمردانه به نیروی انتظامی تاختند . ما از رهبر فرزانه مان تشکر می کنیم که با لطف و عنایت ایشان همبستگی  را به همکاران ما برگرداندند و انرژی و نیروی ما مضاعف شد. مجموعه فرماندهی انتظامی شهرستان ری تمام قد در حفظ و حراست از حدود و ثغور کشور و نیز پاسداری از اماکن مقدس و متبرک نهایت همکاری را با سایر ارگان ها دارد.      

 

 

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار