خبرهای داغ:
سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار:

دشمن چشم دیدن ایران قوی را ندارد

همدان- سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: دشمن چشم دیدن ایران قوی را ندارد و هم اکنون با این هجمه سنگین به فضای مجازی راه یافته و در این فضا فعالیت می‌کند.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۰۶
|
۱۲ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی مراسم یادواره شهدای دانش‌آموزی و نشست روشنگری با حضور سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار، مدیر حوزه علمیه آیت الله بهاری ( ره) و فرمانده حوزه بسیج دانش آموزی شهید روحی بهار و کارشناسان آموزش و پرورش در دبيرستان نمونه دولتی حجاب بهار برگزار شد.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار در این مراسم با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) عنوان کرد: شهید محمد حسین فهمیده نوجوان ۱۳ ساله‌ای بود که به خاطر ایثار و از خود گذشتگی قدمی برای نجات کشور برداشت و امام خامنه‌ای(مد ظله العالی)، این شهید را رهبر خود نامید

حسین فیض الهی به شهدای دانش آموز حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) اشاره کرد و گفت: دشمن چشم دیدن ایران قوی را ندارد و هم اکنون با این هجمه سنگین به فضای مجازی راه یافته و در این فضا فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: در این حوادث اخیر بحث حجاب بانوان مطرح شده بود، یک عده از کسانی که مدعی حجاب بودند و هیچ اعتقادی نیز به این مسائل نداشتند وارد میدان شده بودند و در اینجا است که باید هوشیاری خود را در این فضا حفظ کنیم و تحت‌ تاثیر فضای مجازی قرار نگیریم.

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بهار بیان کرد: باتوجه به اینکه شعار بسیج «ایران قوی» است دشمنان در حال مقابله با این نام است.

وی با بیان اینکه با قوت و اقتداری که ایران اسلامی دارد دشمن هیچگاه به اهداف‌ خود نخواهند رسید، اظهار کرد: پشت سر مقام ولایت باشید چرا که هم اکنون زمان یاری یکدیگر است و باید در یاری یکدیگر بشتابید و اگر در این امر غفلت کنیم قطعا شکست خواهیم خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار