خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی:

۱۳ آبان تجلی فریاد‌های ملت ایران علیه ظلم و استکبار است

همدان-مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان گفت: سیزده آبان روز تجلی فریاد‌های ملت ایران علیه ظلم و استکبار است.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۷۵
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶

حجت الاسلام علی حسنی با اشاره به فرا رسیدن روز ملی استکبارستیزی و تبریک روز دانش‌آموز اظهار کرد: سیزده آبان روز تجلی فریاد‌های ملت ایران علیه ظلم و استکبار است.

وی اشاره به علل حوادث اخیر گفت: از مهمترین علت‌های این حوادث بی‌بندوباری در فضای مجازی بود به طوری که پیام رسان‌های خارجی تبدیل به عاملی برای فتنه انگیزی دشمنان شده بود و متاسفانه نوجوانان و جوانان ما نیز تحت تاثیر قرار گرفته بودند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان افزود: اغتشاشات اخیر همانند جنگ احزاب بود، زیرا یک طرف ملت قهرمان ایران حضور داشت و در جبهه مقابل تمام معاندین داخلی و خارجی با هم متحد شده بودند.

وی یکی از دلایل فتنه انگیزی دشمنان را مقابله و مبارزه با «ایران قوی» دانست و عنوان کرد: پیشرفت‌های چشمگیر کشور ایران در چند دهه اخیر خاری به چشم دشمنان است و آنان با صرف هزینه‌های هنگفت سعی در ایجاد یک جنگ رسانه‌ای برای وارونه نشان دادن حقایق دارند.

حسنی گفت: خصومت و کینه دشمنان در حادثه به شهادت رساندن جمعی از زائران حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شیراز آشکار شد چراکه آن‌ها می‌گفتند این حادثه کار خود ملت ایران است.

وی با اشاره به حوادث پیش آمده در برخی از دانشگاه‌های کشور گفت: این حوادث در راستای تکمیل نقشه شوم دشمنان بود که توسط برخی از «دانشجو نماها» صورت گرفت که سعی داشتند فضای علمی کشور را تحت تأثیر قرار دهند.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه همدان در پایان گفت: معاندین نظام مقدّس جمهوری اسلامی با حربه‌های مختلف سعی در همراه کردن مردم در این اغتشاشات را داشتند که به لطف خدا ناکام ماندند.

وی ضمن دعوت از همگان برای حضور در راهپیمایی دشمن‌شکن ۱۳ آبان گفت: مردم شهیدپرور همدان نیز همگام با ملت ایران با حضور در راهپیمایی سیزده آبان، در برابر فتنه انگیزی دشمن خواهند ایستاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار