خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در استان قزوین؛

دشمنان جنگ باخته را به فضای مجازی کشاندند

نماینده ولی فقیه در استان قزوین با اشاره به ضعف دشمن در رویایی با نیروی انقلاب و تمسک به هر دستاویزی برای این امر عنوان کرد: دشمن جنگ باخته در میدان حقیقی را به فضای مجازی کشانده است.
کد خبر: ۹۴۶۵۸۹۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳

آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در گفت و گو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک روز دانش آموز و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا گفت: می دانیم دانش آموزان نیروهای انقلاب هستند که از آرمانها و ارزشهای ایران اسلامی با تمام وجود دفاع کردند، فعالیت های بسیجی و جهادی که امروز در سطح کشور انجام می دهند نشان دهنده پویایی نسل جدید بوده و باید انتقال درستی از مفاهیم و ارزش ها در زمان و مکان درست تبیین شود.

وی گفت: آمریکا که مدعی دلسوزی برای مردم ایران است، ده ها دانش آموز در دانشگاه تهران به شهادت رساندند و هرگز خیرخواه ملت ایران نبوده بلکه اغلب مشکلات تحریم ها و جنگ را علیه کشور تحمیل کردند. امریکا تروریست بالذات است و حق ندارد در جایگاه طلبکار قرار گیرد.روز گذشته در محضر امام مسلمین داشتن روحیه بالا، فرهیختگی و بزرگی را برای امام ولایت به اثبات رساندند، دشمن جنگ باخته در میدان را به فضای مجازی کشانده تا بتواند شکست خویش را در عرصه مجازی جبران کند.

عابدینی افزود: جنگ ترکیبی را علیه کشور و انقلاب ساماندهی کردند، تمام شیاطین عالم از صهیونیستی، غربی، عربی و آمریکایی در کنار منافقین و تکفیری ها ودرد صحنه شدند و در میدان حقیقی کاری از پیش نبردند لذا با کشاندن دانش آموزان به فضای مجازی سعی کردند آنها را قربانی مطامع خویش کنند. باید به یاری فرزندانمان بشتابیم.

وی تصریح کرد: باید مسلح به سلاح آگاهی و دانش رسانه شوند، جهاد تبیین که رهبر انقلاب فرمودند مغفول واقع شده است در دستور کار قرار گیرد اگر نتوانیم این فریضه فوری واجب را به درستی انجام دهیم باعث آسیب های جبران ناپذیر و هدر رفت سرمایه های انسانی می شود. اولین کار رسول خدا تبیین قرآن برای امت خویش بود و خدای متعال می فرمایند؛ ما قرآن را نازل کردیم تا آن را برای مردم تبیین کنید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در پایان تاکید کرد: خدای می فرماید؛ قرار نیست که کافران بر شما مسلط شوند، پس هرچه می توانید نیرو و اسبان سواری آماده کنید تا بوسیله آن در دل دشمنان خود و خدا رعب و ترس افکنید، باید تمام ابزار رسانه را بسیج و بکار گیریم تا در جهاد تبیین با عملکرد درست در دل دشمنان خدا رعب و ترس افکنیم.

 

انتهای پیام/۱۰۰۲

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار