استاندار البرز:

دیگر گذشتی در کار نخواهد بود/ از این پس با اغتشاشگران برخورد جدی می شود

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: صبر نیروهای فراجای استان البرز، حدی دارد و از این پس برخورد قاطعی با اغتشاشگران صورت می گیرد.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۰۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز در گفت‌وگوی زنده با خبر ۲۰:۳۰ که شامگاه پنجشنبه در خصوص حوادث کرج صورت گرفت، گفت: در پی برگزاری مراسم چهلمین روز فوت یک تن در حوادث اخیر که نیروهای انتظامی نیز برای برقراری نظم و امنیت خانواده ها مستقر شده بودند، عده ای اراذل و اوباش نسبت به ایجاد ناامنی و اغتشاش اقدام کردند.

دیگر گذشتی در کار نخواهد بود/ از این پس با اغتشاشگران برخورد جدی می شود

وی عنوان کرد: این اغتشاشگران به صورت سازماندهی شده و با استفاده از چاقو، قمه و ... نسبت به ایجاد رعب و وحشت و حتی به شهادت رساندن یک بسیجی اقدام کردند. بلافاصله نیروهای انتظامی، امنیتی و بسیجی در محل حضور یافتند و با دستگیری اراذل و اوباش و سرکردگان این اغتشاش، نظم را برقرار کردند. از این پس نیروهای فراجای استان با اغتشاشگران و برهم زنندگان نظم جامعه برخورد جدی خواهند داشت.

استاندار البرز با تاکید بر اینکه دیگر گذشتی در کار نخواهد بود و خاطیان و اراذل و اوباش با برخورد قانونی مواجه می شوند، مطرح کرد: جا دارد از مردم شریف و گرانقدر که به واسطه اقدام اغتشاشگران، ساعتی در ترافیک آزادراه تهران - قزوین ماندند، عذرخواهی کنم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار