خبرهای داغ:

دوران دفاع مقدس در تاریخ ماندگار شد

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه گفت: دوران هشت سال دفاع مقدس دوران پرشکوه تاریخ ماست، دورانی که علی رغم همه دشمنی ها و هجومی که علیه استکبار به سمت و سوی ایران عزیزمان شد، یک وجب از آن کم نشد.
کد خبر: ۹۴۶۵۹۴۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ همزمان با روز دانش آموز سرهنگ محمدمهدی ادهم فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه همراه با جمعی از مسئولان شهرستانی با سعید مونسان، حسین جمال و وطنی از رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس دیدار و گفتگو کرد.

او در جمع این مردان عرصه جهاد و شهادت ضمن قدردانی از زحمات و مجاهدت های آن ها در دفاع از انقلاب و حاک اسلامی اظهار کرد: در آن دوران مردانی همچون شما جان خود را برکف دست نهاده و در راه دفاع از آرمان های نظام و انقلاب پا در میدان نبرد و مبارزه با دشمن نهادند و ما امروز وظیفه داریم قدردان زحمات همه ایثارگران، جانبازان، رزمندگان و همه کسانی که در آن عرصه نقش آفرینی کردند باشیم.

او افزود: دوران حماسه و دوران پرشکوهی که در تاریخ ایران ماندگار شد؛ دوران هشت سال دفاع مقدس، دورانی که علی رغم همه دشمنی ها و هجومی که علیه استکبار به سمت و سوی ایران عزیزمان شده بود، با ایستادگی مردانی همچون شما و رهبری امام راحل و پشتیبانی مردم الحمدالله یک وجب از خاک کشور کم نشد.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان سرخه در ادامه اضافه کرد: جنگ دوران هشت سال دفاع مقدس نام گرفت و ما توانستیم از خاک کشورمان و ناموس خود دفاع کنیم و اجازه ندادیم دست دشمن بیافتد. لذا این ایثار و این از خودگذشتگی جای قدردانی از زحماتتان را دارد.

    

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار