خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری:

ملت ایران فریب دشمن و منافقان را نمی‌خورد

حجت الاسلام و المسلمین نکونام گفت: ایران قوی است و برای دریافت قدرت جهانی حرکت می‌کند، این‌ها شعار نیست بلکه واقعیت روز است و قدرت از آمریکا به آسیا منتقل می‌شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۰۰۳
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛  حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرکرد در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) با تقدیر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 13 آبان واعلام انزجار از استکبار و بیعت هزارباره خود با ولایت، اسلام ناب، راه و پرچم توحید،  افزود: این تشکر در برابر اجر عظیمی که خداوند شامل حال مومنان، دانشجویان و دانش آموزان می‌کند ناچیز است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: مردم با حضور گسترده خود در راهپیمایی، مفهوم ۱۳ آبان را عملیاتی کردند.

وی ضمن توصیه جوانان ونوجوانان  به تإمل و مطالعه بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانش آموزان، جنگ ترکیبی دشمن علیه جمهوری اسلامی را یادآوری کرد و گفت:‌ طبیعی است که در این عرصه ظرفیت‌های خود را به میدان بیاوریم، جهاد تبیین را جدی بگیریم و به یکدیگر امید و قدرت تزریق کنیم و نگذاریم جنگ ترکیبی، ناامیدی و هم‌زبانی با دشمن را در کشور ایجاد کند.

امام جمعه شهرکرد گفت: اغتشاشات اهداف زیادی از جمله تغییر نگاه جهانی به انقلاب اسلامی، مقابله با کار، فعالیت و خدمت درونی، آسیب اقتصادی به کشور با تحمیل هزینه فراوان به دولت، ایجاد رعب و وحشت و فعال کردن گروهک‌های معاند را دنبال می‌کند، اما ملت ایران بار‌ها از سمت دشمن و منافقان با این موارد مواجه شده‌اند و دیگر فریب نمی‌خورند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با بیان اینکه این مرحله نیز می‌گذرد و روسیاهی آن برای زغال می‌ماند، افزود: ایران قوی است و برای دریافت قدرت جهانی حرکت می‌کند، این‌ها شعار نیست بلکه واقعیت روز است و قدرت از آمریکا به آسیا منتقل می‌شود.

وی گفت: هرجا امنیت باشد رشد خواهد بود، اما آن‌هایی که می‌خواهند جلوی رشد ملت‌ها را بگیرند امنیت را به هم می‌ریزند و اغتشاش ایجاد می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: مستکبران می‌خواهند در مقام سلطه؛ اموال و فکر کشور‌ها را به ذلت بکشند.

نکونام گفت: آمریکا رو به افول است و آمریکای اول انقلاب با آمریکای امروز صد‌ها پله تفاوت دارد، امروز قدرت در حال انتقال از غرب به شرق است و ایران باید در این انتقال، جایگاه خود را روز به روز تقویت کند.

وی گفت: دغدغه هر مومنی باید این باشد که در مسیر حق ثبات داشته باشد و هیچ چیز او را متزلزل نکند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام با تإکید بر ضرورت بصیرت و آگاهی داشتن مؤمنان، گفت: فتنه گران به دنبال آلوده کردن جامعه هستند تا قدرت تصمیم گیری را از مردم بگیرند.

خطیب جمعه شهرکرد افزود: از خداوند مداوم هدایت باثبات‌تر و مستحکم‌تر را طلب کنید تا آن چه دارید در دل ریشه دارتر شود و متزلزل نشود.

خطیب جمعه شهرکرد همچنین با اشاره به سالروز وفات حضرت معصومه (سلام الله علیها) گفت: این بانو الگوی رسایی از جنبه‌های مختلف سیاسی و ولایت‌پذیری است که دختران می‌توانند برای انتخاب راه درست از ایشان الگو بگیرند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار