مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم:

امروز آمریکا سپاه را نقطه تمرکز تهاجم خود قرار داده است

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در سخنرانی بعد از نماز جمعه پردیسان عنوان کرد: امروز آمریکا سپاه پاسداران را نقطه تمرکز تهاجم خود قرار داده است چراکه می‌داند سپاه فدایی و پیش مرگ ملت ایران است.
کد خبر: ۹۴۶۶۰۷۲
|
۱۳ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سرهنگ شفیعی در سخنرانی بعد از نماز جمعه امروز پردیسان قم، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن یوم الله ۱۳ آبان گفت: ۱۳ آبان یادآور سه حادثه تاریخ ساز انقلاب اسلامی است. ۱۳ آبان سال ۴۳ سالگرد تبعید حضرت امام(ره) به ترکیه به دلیل اعتراض ایشان به قانون ننگین کاپیتولاسیون، ۱۳ آبان سال ۵۷ سالگرد شهادت عده‌ای از دانش آموزان به دست مزدوران رژیم منحوس پهلوی و ۱۳ آبان سال ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام عظیم الشان(ره) انقلاب دوم نام گذاری شد.

وی ادامه داد: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا سبب شد که جلوی نفوذ امپریالیسم آمریکا در ایران گرفته شود و مهمترین پیامد آن فرو ریختن هیمنه پوشالی ابرقدرت دنیا بود.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قم با اشاره به شکست آمریکا در واقعه طبس گفت: بعد از این واقعه آمریکایی ها تمام توان خود را به کار بستند و با همکاری متحدین و رژیم های مرتجع منطقه جنگ ۸ ساله ای را علیه مردم ایران تحمیل کردند و با به میدان آوردن تمام ظرفیت خود برای شکست انقلاب، با مقاومت مردم ایران این توطئه درهم شکست.

وی تصریح کرد: امروز جنگی بر علیه ما تحمیل شده که آخرین تلاش دشمن است و آن جنگ ترکیبی یا هیبریدی است که در این جنگ، دشمن تمام تجارب گذشته خود را به کار گرفته است.

شفیعی افزود: امروز آمریکا سپاه پاسداران نقطه تمرکز تهاجم قرار داده است، سپاه فدایی و پیش مرگ ملت ایران است.

وی خطاب به رئیس جمهور آمریکا گفت: ما این حرف شما را درباره آزادی ملت ایران به حساب حواس پرتیتان می گذاریم؛ ملت ایران ۴۳ سال پیش آزاد شد و این ملت هرگز به عقب برنمی‌گردد.

در حاشیه این مراسم سرود سلام فرمانده با مشارکت و همخوانی کودکان و حاضرین اجرا شد.

امروز آمریکا سپاه را نقطه تمرکز تهاجم خود قرار داده استامروز آمریکا سپاه را نقطه تمرکز تهاجم خود قرار داده است

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار