خبرهای داغ:
به همت گردان 116حضرت امام حسین (علیه السلام) برگزار شد:

برگزاری همایش «فرزندان ایران» در راوند کاشان

در راستای بزرگداشت شهدای دانش آموزو یوم الله ۱۳ آبان به همت بسیجیان گردان 116حضرت امام حسین)علیه السلام( و با همکاری حوزه ی مقاومت بسیج امام سجاد برنامه اجتماع فرزندان ایران آبان با حضور دانش‌آموزان مناطق راوند، طاهرآباد و خزاق در محل سالن ورزشی کیهان شهر راوند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۴۳
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات لشکر۱۴حضرت امام حسین(علیه السلام)، در راستای بزرگداشت شهدای دانش آموزو یوم الله ۱۳ آبان به همت بسیجیان گردان 116حضرت امام حسین)علیه السلام(  و با همکاری حوزه ی مقاومت بسیج امام سجاد برنامه اجتماع فرزندان ایران آبان  با حضور دانش‌آموزان مناطق راوند، طاهرآباد و خزاق در محل سالن ورزشی کیهان شهر راوند برگزار شد.

فرمانده ی گردان116حضرت امام حسین(علیه السلام) ضمن بیان اهمیت روز ۱۳ آبان به عنوان پاسداشت همبستگی و اتحاد دانش‌آموزان و احیای ارزش‌های انقلاب اسلامی گفت: مقام معظم رهبری در مورد اهمیت روز13 آبان فرمودند: 13 آبان نماد طمع ورزی آمریکا، وابستگی رژیم طاغوت، ایستادگی ایمان متکی به بصیرت، پیشقراولی نسل جوان در صحنه، و شجاعت و جسارت نسل جوان انقلابی است، امروز ملت ایران، مصمم تر و قوی تر از هر زمان در حال حرکت به سمت اهداف بلند و قله های سعادت است و در صف مقدم این حرکت عظیم، جوانان قرار دارند، این حادثه، نماد طمع ورزی آمریکا و روح تعدی استکبار نسبت به ملت ها از جمله ملت ایران است، لذا هدف از اجرای این برنامه تکریم دانش‌آموزان و ارج نهادن به جایگاه آنان در جامعه و مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین برائت از ظلم و ستم و استکبار ستیزی است.

 این فرمانده ادامه داد: در این مراسم با توجه به فلسفه وجودی روز دانش‌آموز  سرهنگ پاسدار کریم اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان به ایراد سخنرانی پرداختند.

ایشان افزود: در کنار سخنرانی برنامه‌های متنوعی چون سرود توسط گروه عاشقان ولایت طاهرآباد، موسیقی ، مسابقه و نمایش برای حاضرین اجرا شد.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد:  برنامه های این همایش علاوه بر آنکه حامل پیام‌های روز ۱۳ آبان بود، دانش‌آموزان از این روز خاطره به یاد ماندنی در ذهن ثبت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها