دهلرانی‌ها در ۱۳ آبان انزجار خود را از استکبار جهانی فریاد زدند

مردم شهرستان مرزی دهلران در یوم الله ۱۳ آبان انزجار خود را از استکبار جهانی و اغتشاشگران فریاد زدند.
کد خبر: ۹۴۶۶۲۵۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳

دهلرانی ها در ۱۳ آبان با حضور پر رنگ خود در ابن راهپیمایی ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب و امام راحل بار دیگر وحدت و همبستگی خود را نشان دادند و با شعارهای ضد استکباری انزجار خود را آمریکا و اسرائیل به نمایش گذاشتند.

مردم دیار فتح المبین و محرم همچنین انزجار خود را از اغتشاشگران و هنجارشکنان که فریب توطئه های دشمنان را خورده اند، اعلام کردند و خواستار برخورد قاطع انتظامی و قضایی با آنها شدند.

پیر و جوان همه یکصدا خشم و انزجار درونی خود را از استکبار اعلام و با حمل پلاکاردها و دست نوشته های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

جوانان و نوجوانان دهه هشتادی و نودی هم با حضور در این راهپیمایی نشان دادند پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و هرگز فریب دشمن نمی خورند.

در این راهپیمایی اقشار مختلف مردم ، بسیجیان ، بازاریان ، مسئولان و فرهنگیان همگام با سراسر کشور به دشمنان قسم خورده نظام اعلام کردند که تا پای جان حافظ انقلاب و ارزش ها و گوش به فرمان ولایت هستند و انقلاب و رهبری را دوست دارند.

مردم همیشه در صحنه دهلران با محکوم کردن فتنه انگیزی و تحریک جوانان و نوحوانان توسط استکبار جهانی حرکات اغتشاشگران را محکوم و خواستار برخورد قضایی قاطع با لیدرها و هنجارشکنان و عوامل ناامنی در کشور و حامیان آنها در داخل شدند.

امام جمعه دهلران نیز در این مراسم با تبریک ۱۳ آبان گفت: امروز همه شما ملت ولایت مدار با آرمان های امام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردید.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی به جنایات آمریکا در جهان و ۲۲ کشور در این ۳۰ سال اشاره و افزود: کارنامه ایالات متحده آمریکا نشان داده این رژیم استکباری جنایتکارترین کشور جهان است که داعیه حقوق بشر دارد ولی از حکومت های فاسد در سراسر جهان دفاع می کند.

وی یادآور شد: کودتای ۲۸ مرداد، برپایی حکومت طاغوت و کودتای طبس و نوژه و هدف قرار دادن هواپیمای مسافربری از مهمترین اقدامات آمریکا علیه ملت ایران است که هرگز از تاریخ پاک نمی شود .

امام جمعه دهلران به بیداری و انقلابی بودن دانش آموزان و تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز اشاره و گفت: این انقلاب توسط امام راحل بنیانگذاری و با یاری خدا و امام زمان(عج) و حضور مردم پیروز و با خون شهیدان آبیاری شده و بی شک به دست صاحب اصلی خود امام عصر(عج) خواهد رسید.

سخنران راهپیمایی ۱۳ آبان در دهلران از فریب خوردگان و اجیر شدگان نقشه دشمن خواست از خواب غفلت بیدار شوند چراکه مردم اجازه حرکات ضد دینی به ضد انقلاب و اغتشاشگران را نمی دهند.

در پایان قطعنامه سراسری قرائت و با فریادهای کوبنده الله اکبر راهپیمایان تایید و پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شد.

ارسال نظرات