خبرهای داغ:
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود:

مسئولان کشوری و استانی شورای فرهنگ عمومی را مورد توجه قرار دهند/ارائه نظرات برای چابک سازی

شاهرود_ رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود بر توجه ویژه مسئولان کشوری و استانی به شورای فرهنگ عمومی تاکید و خواستار برنامه ریزی دقیق در این راستا شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۰۸
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷

مسئولان کشوری و استانی شورای فرهنگ عمومی را مورد توجه قرار دهند/ارائه نظرات برای چابک سازیبه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام والمسلمین عباس امینی در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان با اشاره به اهمیت شورای فرهنگ عمومی و دغدغه اهل فرهنگ برای اهمیت این موضوع اظهار کرد: مکان فرهنگی باید مورد توجه باشد و این شورا از سوی مسئولان کشوری مورد نظر باشد.
او با بیان اینکه برای چابک سازی شورای فرهنگ عمومی چه باید کرد؟ افزود: باید به این سوال هم اعضا و هم صاحب نطران پاسخ دهند تا بتوان کارکرد اثر بخش این شورا را افزایش دهیم.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شاهرود خاطر نشان کرد: باید در شما و محتوای شورای فرهنگ عمومی تغییراتی شود و مصوبات ضمانت اجرایی داشته و ارزش گذاری مادی و معنوی شرکت کنندگان مورد توجه مسئولان کشوری و استانی باشد.
او با تاکید بر اینکه انقلاب ما و همه عملکرد جامعه فرهنگی است، افزود: حالا باید اندیشید آیا شورای فرهنگ عمومی ما نیز در مسیر تحقق فرهنگ گام بر می‌دارد و حمایت می‌شود.
امینی با بیان اینکه کمیته‌های شورای فرهنگ عمومی باید فعال‌تر و اثرگذار‌تر باشد، گفت: نقشه فرهنگی شهرستان و چشم انداز آن باید برنامه ریزی و پیشنهادات در این زمینه ارائه گردد.
رئیس ستاد فریضتین شهرستان شاهرود با تاکید بر تشکیل کمیته آموزش و پرورش و اهمیت آن، به ریشه عمیق فرهنگی شهرستان اشاره کرد و افزود: در اتفاقات اخیر شهر‌هایی که دارای ریشه عمیق فرهنگی بودند کمتر مشکل داشتند و باید به این مهم توجه کرد.
او با بیان اینکه اغتشاشات اخیر برخلاف اغتشاشات قبل، طراحی شده دشمنان بوده است، گفت: مردم در این اغتشاشات یا آشوب گران همراهی نکردند و لیدر نداشتند و طراحی و اجرا در محلات اجرا شد.
امام جمعه شاهرود بر توجه مجلس شورای اسلامی و دولت به شورای فرهنگ عمومی و اهمیت آن تاکید کرد.
مسئولان کشوری و استانی شورای فرهنگ عمومی را مورد توجه قرار دهند/ارائه نظرات برای چابک سازیمحمد تقی یزدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان در این نشست با اشاره به ۴۶ مصوبه این شورا و تشکیل هفت کارگروه بر تشکیل دو شورای فرهنگ عمومی در شهر‌های کلاته خیج و بیارجمند اشاره و روز فرهنگ عمومی را گرامی داشت.
سید ابراهیم موسوی رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان شاهرود نیز با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی به حضور مسئولان در کتابخانه‌ها اشاره کرد و از آغاز مسابقه کتابخوانی با حضور ۱۵۰ دانش آموز در هفته کتابخوانی خبر داد.
حمید محبی رئیس شورای شهر شاهرود نیز با تاکید فرهنگ کتابخوانی و استفاده از هنر در تولید محتوا برای جوانان و نوجوانان، بر تعامل با جوانان با آرامش و برنامه ریزی برنامه‌های فرهنگی جذاب در شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار