خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین؛

کانون فرزندان شهید بازوی کمکی در تحقق اهداف بنیاد است

کانون فرزندان شهید قزوین به عنوان یک بازوی کمکی در راستای تحقق اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌تواند کمک بسزایی به این نهاد کند.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۱۵
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۵

قزوین_ به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، جلسه دکتر سمیه اسمعیلی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با افشین اوسطی مدیرعامل و اعضای کانون فرزندان شهید استان قزوین در سالن جلسات بنیاد استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه، اسمعیلی گفت: فلسفه وجودی کانون فرزندان شهید استان قزوین پیشبرد اهداف فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که همسو و همگام با ماموریت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین است.

وی افزود: کانون فرزندان شهید قزوین به عنوان یک بازوی کمکی در راستای تحقق اهداف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین می‌تواند کمک بسزایی به این نهاد کند لذا باید اعضای کانون یاد شده تعاملات خود را با این نهاد بیش از گذشته تقویت کند.

این مسئول با بیان اینکه فعالیت‌های کانون فوق موجب همگرایی بین فرزندان شهدای استان قزوین شده است، گفت: این همگرایی منجر شده تا فرزندان شهدا مشکلات را احصا و در جهت رفع آنها به یکدیگر کمک بسزایی کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین افزود: اخبار و اطلاعاتی که نسبت به کارکردهای کانون فرزندان شهید در سطح استان قزوین وجود دارد مثبت و قابل توجه بوده و همین نشان‌دهنده این است که در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام‌های مطلوبی برداشته است که باید این روند ادامه‌دار باشد.

در ادامه جلسه فوق، مدیرعامل کانون فرزندان شهید استان قزوین گفت: این کانون با توجه به اینکه در شورای ترویج و توسعه فرهنگ ‌ایثار و شهادت استان قزوین عضو است، می‌تواند در اجرای برنامه‌های متنوع ترویجی با هدف نهادینه کردن این فرهنگ کمک حال بنیاد و دیگر دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی افزود: همچنین کانون یاد شده می‌تواند با بنیاد در اجرای طرح سپاس، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران با هدف تکریم و تجلیل از مقام والای این عزیزان مشارکت داشته باشد.

در ادامه این جلسه، هر یک از اعضای کانون فرزندان شهید استان قزوین نظرات و پیشنهادات‌شان را در خصوص تقویت همکاری‌ها با بنیاد بیان کردند.

همچنین گزارشی از عملکرد کانون فرزندان شهید استان قزوین به مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ارائه شد.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها