انهدام باند 4 نفره سارقان در "ری"

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام ودستگیری اعضاء باند 4 نفره سرقت لوازم داخل خودرو با اعتراف به 35 فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان علاوه بر سرقت لوازم داخل خودرو محصولات کشاورزی نیز سرقت می کردند.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۹۰
|
۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

سرهنگ " دوستعلی جلیلیان "   در تشریح این خبر گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان  و کشاورزان مبنی سرقت لوازم داخل خودرو و محصولات کشاورزی، پرونده در دستور کار ماموران کلانتری قلعه نو قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:ماموران پس از تحقیقات جامع و جمع آوری دلایل و مدارک از صحنه های جرم تعداد 4 نفر سارق در این راستا شناسایی و دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی شهرستان ری  تصریح کرد: در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد زیادی از اموال مسروقه لوازم و قطعات خودرویی و محصولات کشاورزی از قبیل : یک قبضه سلاح سرد(قمه)، 20 هزار کیلو گرم گندم، 2 هزار و 800 کیلو گرم بلال، 31 عدد پنل ضبط، 3 دستگاه ضبط خودرو، یک عدد جک خودرو ویک دستگاه تلفن همراه مسروقه از متهمان کشف شد.

وی عنوان کرد:  در تحقیقات بعمل آمده متهمان به 35 فقره سرقت با همکاری یکدیگر  اعتراف  و کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را 7 میلیارد ریال اعلام کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: پس از شناسایی مال باختگان  کلیه اموال کشف شده در اختیار مالکان اصلی این اموال قرار گرفت.

سرهنگ" جلیلیان " در پایان از شهروندان خواست جهت پیشگیری از سرقت داخل خودرو از پارک وسایل نقلیه خود در نقاط خلوت و فاقد روشنایی خودداری کرده و خودرو خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل دزدگیر مجهز نمایند وی همچنین به شهروندان توصیه کرد هرگونه موارد مشکوک را به پلیس اطلاع دهند .

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار