برگزاری دوره تخصصی مدرس سواد رسانه ای و فضای مجازی ادمین های طرح ثامن

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دوره تخصصی تربیت مدرس سواد رسانه‌ای و فضای مجازی با تدریس امیر رشیدیان دبیر نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی روز شنبه 14آبان 1401 در محل سالن ارشاد اسلامی شهرستان خلیل آباد برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۳۹۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

رشیدیان گفت: امروزه با فراگیر شدن ارتباطات و رسانه‌های جمعی در جهان و دسترسی اکثریت مردم به فضای مجازی، مسئله سواد رسانه‌ای در رأس امور قرار دارد.

امیر رشیدیان با بیان اینکه امروزه با فراگیر شدن وسایل ارتباط جمعی مسئله سواد رسانه‌ای در رأس امور قرار دارد؛ اظهار داشت: امروزه با فراگیر شدن ارتباطات و رسانه‌های جمعی در جهان و دسترسی اکثریت مردم به فضای مجازی مسئله سواد رسانه‌ای در رأس امور قرار گرفته است.

رشیدیان ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر از دستگاه‌های متولی امر فضای مجازی به صورت جدی راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات را مطالبه داشته اند که متاسفانه به دلیل بی‌مهری‌ها و کوتاهی برخی از مسئولان در پیاده سازی شبکه ملی اطلاعات، مطالبات رهبری در حیطه فضای مجازی و راه اندازی شبکه ملی اطلاعات روی زمین مانده است.

دبیر نهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی استان خراسان رضوی با اشاره به این که دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران در فضای مجازی جنگ چند جانبه ای را طرح ریزی کرده اند، گفت: دشمنان در فضای مجازی، ابعاد مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را مورد هدف قرار داده اند.

وی تصریح کرد: کارآمدی و اثر بخشی یک مجموعه مردمی؛ عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه‌های پیشرفت؛ توسعه و رفاه مردم کشور است و لازمه توسعه و گسترش مناسب یک مجموعه، پایش مداوم و بررسی امور و اصلاح راهکارها می‌باشد.

رشیدیان خاطر نشان شد: مجموعه نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی خراسان رضوی آمادگی برگزاری کلاس‌های آموزشی با استفاده از اساتید جوان خوش فکر و مجرب را برای خانوادها؛ سازمان‌ها و ادرات را دارا می‌باشد همچنین شهرستان‌های خراسان رضوی می‌توانند با هماهنگی با نهضت سواد رسانه انقلاب اسلامی خراسان رضوی در قالب اردوهای سواد رسانه‌ای از کلاس و دورهای آموزشی با امکانات رفاهی بهره‌مند شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها