مسابقات ورزشی پاکور و دارت در سرخه برگزار شد

مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه از برگزاری برنامه ها و مسابقات ورزشی به مناسبت روز دانش آموز در سرخه خبر داد.
کد خبر: ۹۴۶۶۴۵۳
|
۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ به مناسبت روز دانش آموز ویژه برنامه های ورزشی به همت مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) سرخه ویژه دانش آموزان مدارس برگزار شد.

زینب داودی مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) در خصوص برنامه های اجرایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی اجرای برنامه های ورزشی، مسابقه گروهی (پاکور) در مدرسه دوره متوسطه اول سمیه به شکلی که زمین پاکور به صورت ایستگاهی، با ایستگاه مارپیچ، طناب زنی، ایستگاه پرتاپ دارت، ایستگاه انداختن مانع و ایستگاه تفنگ بادی برای هرنفر طراحی و با استقبال خوب دانش آموزان برگزار و در پایان از تیم برتر تجلیل و قدردانی شد.

او افزود: در این مسابقه هشت تیم چهار نفره به صورت دو به دو با هم مسابقه داده که فقط یک تیم با کمترین زمان موفق به طی مسیر زمین پاکور و به عنوان برنده از او تجلیل و قدردانی شد.

مسوول تربیت بدنی حوزه مقاومت بسیج کوثر (س) در ادامه اضافه کرد: سانس خصوصی استخر با حضور دانش آموزان دختر تمامی مدارس (۲۵ نفر از دانش آموزان مدارس و ۱۵ نفر از مادران دانش آموزان ابتدایی) در استخر غدیر سرخه برگزار شد.

داودی بیان داشت: همزمان با برپایی بیست و چهارمین یادواره شهدا شهرستان نیز غرفه ورزشی مزین با عکس شهدا ورزشکار ویژه ی بانوان همراه با مسابقه دارت با حضور ۱۶ نفر به صورت رده بندی برگزار و در پایان با حضور پنج نفر از شرکت کنندگان در نیمه نهایی با انجام قرعه کشی یک نفر به عنوان نفر برتر انتخاب شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار