فرمانده سپاه استان البرز:

دستگاه های امنیتی و انتظامی مقتدرانه پای امنیت مردم ایستاده اند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: دستگاه های امنیتی و انتظامی استان البرز مقتدرانه پای امنیت این مردم ایستاده اند و کسی اجازه ندارد امنیت مردم را به خطر بیندازد.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۱۹
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سردار علیرضا حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز امروز در آئین تشییع پیکر شهید مدافع امنیت استان، سید روح الله عجمیان گفت: در میان بندگان خدا کسانی هستند که بر عهد و پیمانی که با خدای خود بستند پایبند بودند و به شهادت رسیدند و همنشین پروردگار شدند و کسانی هم هستند که آرزوی شهادت را دارند.

دستگاه های امنیتی و انتظامی مقتدرانه پای امنیت مردم ایستاده اند

وی بیان کرد: سید روح الله عجمیان به مانند سید و سالار خود، حضرت علی اکبر (ع)، جوان رعنای امام حسین (ع) به دست اشرار، اراذل و اوباش و داعشیان اربا اربا شد. ای مردم بدانید که در این  استان و کشور، بسیجیان بسیاری هستند که امنیت شما خط قرمز آن هاست.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز مطرح کرد: اگر می بینید مدتی است تعدادی اراذل و اوباش خودفروخته، فریب خورده و اشرار برای به خطر انداختن امنیت مردم، به کف خیابان ها آمده اند، نیروی انتظامی قهرمان، سپاه مقتدر، بسیج عزیز و دستگاه های امنیتی قدرتمند ما نیز در تلاش هستند این افراد را دستگیر کنند و به سزای عمل ننگینشان برسانند.

سردار حیدرنیا خبر داد: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی قدرتمند استان البرز، پیش از تشییع پیکر این شهید والامقام، قاتلان او و اشرار و اراذل و اوباش آشوب پنج شنبه هفته گذشته را دستگیر کردند و این دژخیمان و سنگدلان به اسارت درآمدند. این اشرار بدانند که خط قرمز ما امنیت مردم است و کسی اجازه ندارد این امنیت و جان و مال و ناموس مردم را به خطر بیندازد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه های امنیتی و انتظامی استان البرز مقتدرانه پای امنیت این مردم ایستاده اند، بیان کرد: روزی که برای عرض تسلیت به منزل شهید عجمیان رفتیم، مادر او اعلام کرد که سید ما آرزوی شهادت در راه دفاع از حریم و حرم آل الله را داشت؛ خداوند سرنوشت او را به گونه ای مقدر کرد که در راه دفاع از امنیت مردم به شهادت برسد و دیدید که چه مظلومانه و زیبا شهید شد.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار