توسلی:

شهر مهاجران دارای درمانگاه شبانه‌روزی شد

همدان-نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پیگیری‌های متوالی، وزرات بهداشت چارت ۲۴ ساعته شدن درمانگاه شهر مهاجران را به دانشگاه علوم پزشکی همدان ابلاغ کرد.
کد خبر: ۹۴۶۶۶۸۶
|
۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فتح اله توسلی در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه نگاه وزارت بهداشت باید به مناطق محروم عادلانه باشد، اظهار کرد: شرایط به گونه‌ای است که در شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ با کمترین پزشک متخصص مواجه هستیم و غالبا پزشک‌ها در مراکز استان هستند.

وی با بیان اینکه محرومیت‌زدایی در حوزه سلامت امری ضروری است، گفت: در راستای پیگیری مطالبات به حق شهروندان مهاجران و مذاکراتی که با وزیر بهداشت صورت پذیرفت دستور صریح این مقام مبنی بر ۲۴ ساعته شدن درمانگاه این شهر اخذ شد.

نماینده مردم بهار و کبودراهنگ در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پس از مکاتبات مداوم بالاخره چارت درمانگاه شبانه روزی شهر مهاجران با اعلام وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی همدان و ارائه خدمات پزشکی، دندان پزشکی، ماما، رادیولوژی و... مقرر شد مرکز خدمات جامع سلامت مهاجران به درمانگاه شبانه روزی تغییر یابد.

وی توزیع عادلانه امکانات بخش بهداشت و درمان را حق مردم دانست و افزود: تامین سلامت مردم باید مورد توجه جدی باشد و یکی از مطالبات مهم مردم رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان است، بنابراین مجلس شورای اسلامی مطالبات مردم در این حوزه را با جدیت دنبال می‌کند.

توسلی ادامه داد: تکمیل درمانگاه تامین اجتماعی بهار بعد از چهار سال توقف، پیگیری و دستور اخذ دستگاه سی. تی. اسکن و تجهیزات پزشکی، آزمایشگاهی برای شهرستان بهار و همچنیین اورژانس بیمارستان کبودراهنگ و انباردارویی نیز درحال ساخت است.

وی در پایان به ضرورت توسعه و تجهیز مراکز درمانی شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ متناسب با نیاز مردم تاکید کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات