رقابت 93 کشتی گیر نوجوان در 10 وزن یادبود دانش آموز محمد رضا حمیدی دربردسکن

رئیس هیات کشتی بردسکن گفت: یک دوره مسابقه کشتی یادبود دانش آموز محمد رضا حمیدی در 10 وزن به مدت 3 شب در محل خانه کشتی این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۴۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی ، در حاشیه مسابقه کشتی یادبود دانش آموز شهید محمدرضا حمیدی ، رئیس هیات کشتی بردسکن گفت: در گرامی داشت هفته تربیت بدنی و روز دانش آموز به همت هیات کشتی و با همکاری اداره ورزش و جوانان و مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان یک دوره مسابقه کشتی یادبود دانش آموز محمد رضا حمیدی با شرکت 93 کشتی گیر نوجوان در 10 وزن به مدت 3 شب در محل خانه کشتی این شهرستان برگزار شد.

 

رئیس هیات کشتی بردسکن ادامه داد: هیات کشتی بردسکن 30 سال است فعالیت می کند و یکی از قدیمی ترین هیات های ورزشی در شهرستان بردسکن است و در حال حاضر 250 نفر ورزشکار در 3 رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان دارد و یکی از رشته ها فعال در شهرستان و استان است. وی همچنین گفت: خانه کشتی بردسکن جز محدود خانه های کشتی در کشور و استان است که با کمک های مردمی در سنوات قبل احداث شده است.

 

حمید رضا شفیعیان در حاشیه برگزاری شب فینال این مسابقات  گفت: برآن شدیم به مناسبت هفته تربیت بدنی و روز دانش آموز به یاد بود دانش آموز محمد رضا حمیدی یکی از کشتی گیران فقید شهرستان این مسابقات را برگزار کنیم.

 

وی عنوان کرد: پس از رقابت های جذاب و نفس گیر این مسابقات در وزن ۲۸ کلیوگرم محمد معین خیری طاهری ،امیرعلی مسرور و جواد حقیقتگو در وزن ۳۵کلیوگرم میثم رمضانی ، سجاد مسروری ،محمد مهدی میعنی در وزن ۳۸کلیوگرم امیر حسین نجفی ،امیرمحمد برزگر در وزن ۴۱ کلیوگرم رضا معینی ،امید صحرا گرد ،امیرعلیمحمدی در وزن ۴۸ کلیوگرم ،محمد مهدی معصومی ،احسان غلامی احمدی در وزن ۵۱ کلیوگرم مهدی موسوی نژاد ،عقیل قلندری ،سجاد رمضانی در وزن ۵۲ کلیوگرم پارسا اسماعیل نیا ،امین نوروزی در وزن ۵۷ کلیوگرم مهدی کریمی ،دانیال ابراهیمی در وزن ۶۲کلیوگرم سامان صادقی ،امیرعلی نوری ، محمد احسانی در وزن ۶۸ کلیوگرم عرفان غلامی احمدی ،ابولفضل پورعلی و امیر علی معصومی به ترتیب مقام های اول تا سوم هر وزن را از آن خود کردند. در شب فینال این دوره از مسابقات با حضور مسئولان به برگزیدگان این دوره از مسابقات جوایزی اهداء شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها