خبرهای داغ:
دیداری از جنس غیرت و مردانگی؛

به ملت عزیز این اطمینان را می دهیم که سپاه به حساب دشمنان خواهد رسید

سردار رفیعی آتانی در دیدار با بسیجی آسیب دیده در اغتشاشات شهر آبیک عنوان کرد: به ملت ایران این اطمینان را می دهیم که سپاه به حساب دشمنان خواهد رسید و با تعقیب انها در چهار گوشه مرزها، در عمق راهبردی خودمان، آنها را می زنیم و در کنار همدیگر و باور به توانمندی ها مشکلات کشور رفع می شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۵۴
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴

قزوین_به گزارش بسیج، حال این روزهای شهر و کشورمان، بخاطر برخی اتفاقات ناگوار خوب نیست. عقده های سال های متمادی ایادی کفر، جریان نفوذی، سادگی جوانان، فشارهای اقتصادی ناشی از تحریم های ظالمانه و برخی عوامل دیگر، دست به دست هم داده و در جنگی ناجوانمردانه، به هر ابزاری برای مقابله با انقلاب جهانی اسلامی متوسل شده اند.

نقش بسیج در امنیت آفرینی داخلی و مرزها بر هیچ‌کس پوشیده نیست. این امنیت آفرینی در درجه ای قرار دارد که یک بسیجی، برای هدف و غایت خود که دین، ناموس، امنیت را شامل می شود از جان می گذرد و این از جان گذشتگی حتی بی چشمداشتی است آنچنان که برای آرمان خود، یعنی «شهادت»، صف های ممتد بسته اند و «آرمان» فدا می شوند. از جان می گذرند تا سر هم وطن سلامت باشد. از جوانی می گذرند تا جوان وطن در اوج امنیت بر بلندای تاریخ، نام آور میدان های موفقیت باشد. 

این روزها، حال کشورمان خوب نیست. وقتی عده ای خودباخته و عمله وابسته، ناگهان شهر را به آشوب می کشند و عده ای ناآگاه و فریب خورده رسانه های وابسته، با دیدن این صحنه ها به صف این نااهلان می پیوندند و خروجی آن می شود جولان قوم شیطان در شهر خدا. و خروجی آن می شود شاهچراغ مظلوم. و خروجی آن می شود خون به ناحق ریخته آرمان و آرتین و علی اصغر و محمدرضا و شهدای مظلوم امنیت...

درست در همین زمان است که بسیج، مقتدر و مومن و پرصلابت در کنار برادران خود، پلیس امنیت آفرین، می ایستد و همچون نور امیدی در تاریکی، آرامش را به شهر و شهرها باز می گرداند و خون پاک شهیدان مظلومی همچون مصطفی رضایی، آرمان علی وردی، عباس خالقی و همه شهدای امنیت آفرین، دوباره بیداری را در شریان های شهر و شهرهای میهن اسلامی به جریان می اندازد.

شاید دیدار با خانواده این شهدای مظلوم و نیز آسیب دیدگان بی گناه این جریانات، تسلی خاطری بر قلب های مهربان و زخم دیده آنها باشد و از این دردی که فرزندان فریب خورده این خاک و بوم بر تن عزیزان این خانواده ها وارد کرده اند بکاهد.

در همین راستا شب گذشته، سردار رستمعلی رفیعی آتانی به همراه حجت الاسلام علی معبودی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الامر "عج" استان قزوین، سرهنگ مهدی صادق پور فرمانده سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک، حامد فتوحی فرماندار شهرستان آبیک و دیگر مسئولان سپاه استان و شهرستان با سیدمحمد آرموتی بسیجی آسیب دیده از اغتشاش شب چهارشنبه ۱۲ آبانماه در شهر آبیک دیدار و گفتگو کرد. 

سردار آتانی در حاشیه این دیدار ضمن دلجویی از خانواده این بسیجی آسیب دیده از اغتشاشات و با اشاره به توطئه ها و فتنه های گوناگون دنیای استکبار در مقابله با انقلاب اسلامی اظهار کرد: حوادثی که این روزها بر ملت گذشت و استان قزوین و برخی از شهرستان ها درگیر ماجراهایی شدند بدون شک نقشه دشمنان از آمریکایی ها، منافقین، سلطنت طلب ها و بخشی هم برخی ناآگاهان داخلی بود. 

وی افزود: آنچه که در این چند روز اتفاق افتاد، تلخ بود و دشمنان به دلیل اینکه نخواستند این شیرینی ها و موفقیت هایی که دولت طی یک سال آنها را ایجاد کرده بر کام مردم بنشیند برنامه ریزی کردند و اغتشاش به راه انداختند. 

فرمانده سپاه صاحب الامر" عج" استان قزوین ادامه داد: حافظان امنیت در نیروی انتظاری و بسیج پای میدان آمدند و توانستیم به فضل الهی با حضور پرشور مردم در صحنه های متفاوت که در آبیک هم شاهد آن بودیم، حوادث را کنترل و مدیریت نماییم. 

رفیعی آتانی اضافه کرد: به ملت ایران این اطمینان را می دهیم که سپاه به حساب دشمنان خواهد رسید و با چشمان باز دشمنان را رصد می کند و با تعقیب انها در چهار گوشه مرزها، در عمق راهبردی خودمان، آنها را می زنیم و در کنار همدیگر و باور به توانمندی ها مشکلات کشور رفع می شود.

به گزارش بسیج، امنیت، اتفاقی نیست. بهای این امنیت، خون های پاکی است که ریخته شده تا نگاه نامحرم بر پهنه مام وطن نیفتد و تار مویی از سر هیچ مظلومی کم نشود. امنیت اتفاقی نیست اما بی شک آنانکه بر طبل ناامنی می کوبند و با جان فرزندان این خاک و بوم بازی می کنند، در چنگال امنیت آفرین و مقتدر نیروهای امنیتی و قضایی کشور از صحنه روزگار محو خواهند شد.

 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها