وقف خدمتی بی‌منت به جامعه می‌باشد

مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در نشست هم‌اندیشی، تفاهم و تعامل راهبردی با مجمع رهروان امر به معروف استان بوشهر در زمینه ناهنجاری‌های اجتماعی و مسائل فرهنگی گفت: وقف خدمتی بی‌منت به جامعه می‌باشد.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۶۲
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل پور وقف کردن اموال را کاری خدا پسندانه و خدمتی به جامعه دانست و افزود: کسانی که برخی از اموالشان را وقف اوقاف می‌کنند دلسوز جامعه‌ی پیرامون خود می‌باشند و جهت پیشرفت جامعه در برخی از امور این اموال را وقف می‌کنند.
وی نیات واقفین را برای اجرای برنامه ها‌ی اداره اوقاف بسیار مهم و اساسی دانست و اظهار کرد: تمامی بودجه‌ای که اداره کل اوقاف استان بوشهر در برنامه‌های این اداره استفاده می‌کند بر اساس نیت‌های واقفین می‌باشد.

وقف خدمتی بی‌منت به جامعه می‌باشد

اسماعیل‌پور با اشاره به فعالیت‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در بعد اجتماعی افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در بعد اجتماعی موقوفاتی دارد که در راه کمک‌رسانی به مستضعفان، دانش آموزان نیازمند، بیماران و اجرای برنامه‌های قرآنی استفاده می‌شود.
مدیر کل اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ادامه داد: اجرای نیات واقفین، تصریف موقوفات، پیگیری مسائل حقوقی موقوفات و پیگیری مسائل قرآنی اصلی‌ترین کار‌های اداره اوقاف و امور خیریه استان بوشهر می‌باشد.

حجت الاسلام محمد رضا اسماعیل‌پور با اشاره به طرح‌های در حال پیگیری اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر در بحث مسکن بسیجیان در حال پیگیری تفاهم‌نامه‌ای ۳۰۰ واحدی می‌باشد و در روستای باغک تنگستان نیز این اداره ۱۵ هکتار برای مسکن روستاییان اختصاص داده است.

وقف خدمتی بی‌منت به جامعه می‌باشد

مسئول نهاد مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر نیز در این نشست پرداختن مردم نسبت به دیدگاه مقام معظم رهبری نسب به مقوله مهم مردم به دولت را مهم دانست و افزود: شایسته است مردم به صورت مکتوب یا شفاهی مشکلات خود را در زمینه‌های مختلف به دست مسئولین برسانند تا روند خدمت‌رسانی مسئولین بهتر شود.
سرهنگ خضر فقیه در ادامه افزود: مسئولین نیز باید در راه اجرای مقوله‌ی مهم دولت به مردم روابط خود را با مردم برای حل مشکلاتی نظیر مسکن، اشتغال زایی، ازدواج و فضای مجازی افزایش دهند و به صورت جهادی و مستمر در این زمینه عمل کنند.
وی با اشاره به کارکرد ۳۸ نهاد فرهنگی استان بوشهر اذعان کرد: استان بوشهر با دارا بودرن ۳۸ نهاد فرهنگی میتواند با اقدامی جهادی و خستگی‌ناپذیر اقداماتی را در خصوص خنثی کردن ناهنجاری‌های اجتماعی اخیر این استان انجام دهد.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار