خبرهای داغ:
فرمانده گردان ۱۱۴ امام حسین(علیه السلام) خبرداد:

برگزاری کلاسهای آموزشی و میدان تیر به منظور ارتقای سطح آمادگی نظامی بسیجیان گردان

به منظور ارتقای سطح آمادگی نظامی کلاسهای آموزشی و میدان تیر با حضور مربیان مجرب و بسیجیان گردان در محل اردوگاه قدس شهرستان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۴۶۶۷۷۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی وتبلیغات لشکر۱۴ امام حسین(علیه‌السلام)، به منظور ارتقای سطح آمادگی نظامی  کلاسهای  آموزشی و میدان تیر با حضور مربیان مجرب و بسیجیان گردان در محل اردوگاه قدس شهرستان برگزار گردید. 

 

فرمانده گردان ضمن خوش آمد گویی به بسیجیان گردان گفت: مقام معظم رهبری در مورد آمادگی دفاعی فرمودند: همه ی دستگاه ها اعم از وزارت دفاع تا ارتش و سپاه، باید آمادگی های نظامی و دفاعی خود را روز به روز افزایش دهند واین به منزله ی یک دستورالعمل رسمی است.

 

وی در ادامه افزود: پایوران گردان در سه شب متوالی کلاسهای جنگ افزار شناسی سلاح‌های سبک و قطب نما را به بسیجیان خود آموزش داده و آنها را برای میدان تیر تخصصی آماده کردند.

 

وی خاطر نشان‌ کرد: دشمنان کوته فکر نظام وانقلاب اسلامی بدانند که بسیجیان سلحشور  وپاسداران انقلاب اسلامی هیچ زمان دست از آرمان‌های انقلاب اسلامی دست بر نداشته و تا آخرین قطره ی خون خود، پای رهبر عزیز و فرزانه و انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.

 

 گفتنی است که این فراخوانی گروهانی با اجرای میدان تیر تخصصی در یکی از اردوگاههای شهرستان بدون هیچ گونه حادثه‌ای به پایان رسید.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار