خبرهای داغ:
سردار علی ملک شاهکوهی گفت: با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب،هوشیاری و درایت علما،اساتید و مردم بصیر توانستیم بر توطئه های شوم دشمنان داخلی و خارجی غلبه کنیم.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۲۴
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶

دشمن برای ضربه زدن به ملت ما از هر کوششی فرو گذار نیست/نقش اساتید و علما در خنثی سازی توطئه ها بسیار مهم است

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ سردارعلی ملک شاه کوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست روشنگری با موضوع نقش جهاد تبیین در انتقال مفاهیم مهدویت و آرمانهای انقلاب اسلامی به نسل جوان طی سخنانی با اشاره به توطئه های دشمنان در ایجاد ناامنی و اغتشاش در سطح کشور گفت: با رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب،هوشیاری و درایت علما،اساتید و مردم بصیر توانستیم بر توطئه های شوم دشمنان داخلی و خارجی غلبه کنیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در ادامه با اشاره به اینکه دشمن برای ضربه زدن به ملت ما از هر کوششی فرو گذار نیست افزود: امروز در شرایطی هستیم که اگر مواظب نباشیم و غفلت کنیم ضربه خواهیم خورد.

دکتر نادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر هم در این نشست با بیان اینکه دو تفکر لیبرالیستی و اسلامی در مقابل هم صف آرایی کردند گفت: دشمن با یک استراتژی و نقشه از پیش طراحی شده برای ضربه زدن به نظام و تشدید شکاف و نافرمانی مدنی بین نسل جوان جامعه تلاش در ناامنی و ایجاد اغتشاش در بدنه ملت دارد که نقش اساتید،علما و دانشجویان در خنثی سازی این توطئه ها بسیار مهم است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها