خبرهای داغ:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه امتحانات موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود گفت: امروزه اطلاعات و امتحانات، نظام اسلامی را به امام امت‌های مستضعف در سراسر عالم تبدیل می‌کند و این نقطه‌ای است که دشمن احساس خطر کرده و از آن می‌ترسد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۲۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۳

امتحانات، نظام اسلامی را به امام امت های مستضعف عالم تبدیل می کند
به‌گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین  امروز در مجمع عالی بسیجیان استان با بیان اینکه مجامع بسیج در سراسر ایران نقش تمدن‌سازی را ایفا می‌کنند اظهار داشت: رهبر انقلاب سال ۹۳ در مجمع عالی بسیج کشور فرمودند " پایه اساسی تفکر بسیج یکی احساس مسئولیت انسانی و الهی و دیگری بصیرت است " احساس مسئولیت از یک عنصر مؤمن، انقلابی و جهادی ثمره‌اش را امروز مشاهده می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: آنچه امروز دشمنان با فتنه‌ای جدید رقم زدند علت اساسی آن را می‌توانیم در آن‌جا ببینیم که دولتی با رویکرد انقلابی و جهادی آمده‌است موانع پیشرفت را به برکت نخبگان نظام کنار می‌زند و این حرکت انقلابی نظام اسلامی که در این شرایط خودش را در بحران نمی‌بیند بلکه موانع پیشرفت را در همه عرصه‌ها یکی پس‌از دیگری کنار می‌زند و این عامل دشمنی شدیدتر دشمنان با نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی با بیان اينکه احساس مسئولیت الهی که تکلیف مداری ملت ما را می‌رساند افزود: اولویت‌بندی تکالیف در مجامع بسیج بعد از رصد و شناسایی مسائل یک محله ، شهر یا استان اتفاق می‌افتد سپس عمل به تکلیف است آنچه که عنصر بسیجی خودش را به‌درستی نشان می‌دهد استقامت در عمل به تکلیف است. شرایط سخت کسی که تفکر انقلابی و بسیجی دارد را خسته نمی‌کند و او را از پای نمی‌اندازد اندازد.

 

غربالگری خالص های جبهه حق از  نتایج این اتفاقات است

وی با بیان اینکه امتحانات موجب تقویت نظام اسلامی می‌شود عنوان کرد: در روایاتی داریم که شما برخی فتنه‌های آخر الزمان را فرصت بدانید چون منافقین را نابود می‌کند. امروزه اطلاعات و امتحانات، نظام اسلامی را به امام امت‌های مستضعف در سراسر عالم تبدیل می‌کند و این نقطه‌ای است که دشمن احساس خطر کرده و از آن می‌ترسد در جبهه‌ی خودمان نیز این اتفاقات جداسازی می‌کند بین مجاهدین جبهه حق و باطل و بین نظام‌های در مسیر حق و نظام‌هایی که در مسیر باطل هستند نوبت خالص‌سازی است و در میان خالص ها غربالگری اتفاق می‌افتد تا ما شاهد طلوع خورشید عظمای ولایت امام عصر عج باشیم.

جانشین نمایندگی ولی فقيه در بسیج مستضعفین گفت: جمهوری اسلامی درخت تنومندی است که در کوران حوادث و در تلاطم امواج سهمگین فتنه‌ها ۴۳ سال است که مسیرش را به‌درستی شناخته و به برکت حضور هوشمندانه مردم و رهبری امام جامعه اسلامی بی‌بدیل و بی‌نظیر به راهش ادامه می‌دهد و به قله‌های رفیع نزدیک شده‌است عطر حضور نظام اسلامی در سراسر عالم در فضا پیچیده‌است چه کنیم که شامه عده‌ای را بسته‌اند که آن را حس نمی‌کند.

وی با اشاره به رسالت ما ، آحاد جامعه و انقلابیون در این شرایط حساس کنونی خاطرنشان کرد: اولین رسالت ما باور به وجود دشمن است عده‌ای هنوز وجود دشمن را در همه عرصه‌های علمی ، اقتصادی، سیاسی‌ و اجتماعی باور ندارند علی‌رغم این‌که می‌بینند موانع رشد را کجا ایجاد کردند اگر ما باور به وجود دشمن نداشته باشیم در فتنه‌ها راه را گم می‌کنیم.

عدم غفلت از دشمن را از وظایف مهم آحاد جامعه اسلامی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی ، عدم غفلت از دشمن را از وظایف مهم آحاد جامعه اسلامی دانست و افزود: دشمن این اتفاقات را رقم می‌زند تا مردم را خسته کند مجامع بسیج که در تمدن‌سازی نوین اسلامی و رفع مشکلات اساسی نظام طرح‌های موفقی دارند نباید از این مسیر خسته شوند و نقش اساسی در این مقطع ایفا کنند. با غافل شدن از دشمن کافی‌ست در همه عرصه‌ها ضربه بخوریم در حالیکه با وجود شرایط سخت در عرصه‌های علمی، نظامی، امنیتی، پزشکی و حتی اقتصادی در دنیا دارای جایگاه برجسته و ممتاز هستیم.

وی با بیان اینکه رسالت بعدی ما صبر ، استقامت و پایداری در مسیر انقلاب اسلامی است افزود: از خصوصیات اصحاب سیدالشهدا و منتظران حقیقی امام عصر ( عج) صبر است که ما را به قله‌های رفیع می‌رساند اگر می‌خواهیم به فلاح برسیم باید صبور باشیم و جامعه‌ای صبور تربیت کنیم.

جانشین نمایندگی ولی فقيه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: وظیفه دیگر ما بصیرت است انسان‌های بصیر کسانی هستند که اگر در شرایط فتنه‌گون متوجه شوند به یاد خدا می‌افتند کسانی که در نظام اسلامی دچار اشتباه شدند و به برکت نظام و خون شهدا، امنیت و جغرافیای نور به مقام و شهرتی رسیدند چرا از مسیر غلط برنمی‌گردند و به‌اشتباه خود اعتراف نمی‌کنند؟

وی با بیان اينکه روز ۱۳ آبان بصیرت را مردم یادآور می‌شوند خاطرنشان کرد: حقیقت ملت ایران کسانی هستند که ۱۳ آبان در جای‌جای ایران اسلامی حضور پیدا می‌کنند متأسفانه رسانه‌های بیگانه با غول رسانه‌ای که در اختیار دارند تعداد اندک اغتشاشگران را منتشر می‌کنند اما از انعکاس عظمت حضور ملت ایران خودداری کردند چون به‌شدت عناد دارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی عنوان کرد: مگر جمهوری اسلامی برحق ، این‌جا وادی نور و حرم نیست؟ این‌چنین است و با این اتفاقات ما از مسیر برنمی‌گردیم فقط نیاز به هوشیاری و بصیرت دارد.

وی با تاکید بر عدم اعتماد به دشمن گفت: بعضی از مسئولین در مقاطعی از نظام کاری کرده‌اند که برخی از مردم اعتمادشان به نظام ضربه بخورد و صداوسیمای جمهوری اسلامی که نقش بی‌نظیری در مقاطع مختلف و حساس ایفا می‌کند را زیر سوال بردند این‌ها در ضربه‌ای که به مردم زدند مقصر هستند. کسانی که مسئولیتی دارند اخبار را از رسانه‌هایی که هوشمندانه در اخبارشان تیر مسموم شان را وارد می‌کنند دنبال می‌کنند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه خداوند در قرآن صراحتاً می‌فرماید " ای مؤمنین غیرخودی را محرم اسرار نگیرید آن‌ها می‌خواهند شما به‌سختی بیفتید، دشمنی از زبانشان پیداست و نقشه‌های پنهانی دشمن بسیار بزرگ‌تر است بدانید که از اهل تقوا و تعقل هستید" اظهار داشت: براساس مبانی فکری رهبری هر کس دلش برای ایران می‌سوزد بسیجی است حال اینکه مؤمن ، انقلابی و پای کار است مراتبی دارد.

وی با اشاره به مرز خودی و غیرخودی را که رهبری به آن اشاره فرموده‌اند افزود: غیرخودی آن دشمن مردم، اسلام و قرآن است که به حرم شهدا سنگ می‌زند و مظلومانه بسیجی را به جرم بسیجی بودنش می‌کشد. در این مقطع بیشترین شهید را بسیج تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌است بسیجیانی که مسلح نیستند و حداقل‌های دفاع شخصی را ندارند در میدان حاضر می‌شوند که امنیت ایجاد کنند عده‌ای که دست به این‌چنین جنایاتی می‌زنند و اظهار ندامت و پشیمانی از این رفتار داعش گونه خود ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی با تاکید بر اینکه وظیفه مهم و خطیر ما تبیین بیانات، فرامین و تدابیر مقام‌معظم رهبری در این مقطع است تصریح کرد: اسرار نظام اسلامی را برخی برای بیگانگان افشا کرده‌اند اگر در جمهوری اسلامی در بخش‌های مختلفی پیشرفت کردیم و به بالندگی رسیدیم به برکت اطاعت از امام جامعه اسلامی و معارف ناب اسلامی است و در جاهایی که ناکامی‌ها، ضعف‌ها و شکست‌هایی داشتیم به‌خاطر عمل نکردن به اسلام و اطاعت نکردن از دستورات صریح امام جامعه اسلامی و وفاداری در بیعت حق امام جامعه بر مردم است.

وی با بیان اينکه به نصرت الهی و کمک‌های خداوند به این نظام باور داشته باشید و مصادیقش را ببینید گفت: همه تلاش دشمنان این است که مردم را ناامید کنند که نظام اسلامی کارآمد نیست با حربه شایعه‌سازی و دروغ‌پراکنی به اهدافشان می‌پردازند خیلی از جوانان نمی‌دانند چون ما نگفته‌ایم یا بد گفته‌ایم.

جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه تبیین ابعاد اقتدار نظام جمهوری اسلامی رسالت مهم خواص است گفت: چرا جوانان ما جلوه‌های اقتدار جمهوری اسلامی را نمی‌دانند ؟ کشورهایی که روزی سیم‌خاردار به ما نمی‌دادند امروز برای گرفتن تسهیلات نظامی از ما صف کشیدند ماهواره بر که حرکت می‌کند به نفع آینده کشور است.

وی در پایان با بیان اينکه دشمن در طول تاریخ در مقابل جبهه حق بوده‌است عنوان کرد: هر دو جبهه امام ، وادی و حزب دارند و تا قیامت هم هستند، نمادها واضح است ما باید توجه داشته‌باشیم که از جبهه حق خارج نشویم و راه حق را نشان دهیم. همه این بلاها، فشارها، تهدیدهای اقتصادی ، فرهنگی و غیره به‌خاطر این است که انقلاب اسلامی زنده، بالنده و پیش‌رونده است و برای دنیای مستضعفین امام و پیشوا شده‌است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها