مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان:

دشمن می‌خواهد اصول را تغییر دهد

همدان-مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان گفت: نگذارید که اصول نظام آینده شما را دشمنان بنویسند چرا که دشمن می‌خواهد اصول را تغییر دهد بنابراین نگذارید اصول اسلامی در پای منافع زودگذر قربانی شود.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۵۷
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام محمدهادی نظیری در دوره آموزشی جهاد تبیین که با حضور مسئولین و طلاب حوزه علمیه آیت الله بهاری و جهادگران جوان شهرستان بهار برگزار شد، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر محوریت و موضوعات «جهاد تبیین» اظهار کرد: اگر ما بخواهیم نقطه کانونی و محوری جهاد تبیین را در یک جمله بیان کنیم نقطه اشتراک کانونی در جهاد تبیین فهم درست از موقف کانونی انقلاب اسلامی است.

وی افزود: اگر عموم مردم نسبت به موقف کنونی انقلاب اسلامی یک تفاهم کنند و مطابق آن اقدامی انجام دهند، زمانی جهاد تبیین ما اثربخش خواهد بود که مردم پای انقلاب بایستند و در پای ارزش‌های انقلاب اسلامی ایستادگی و مقاومت کنند و این فهم درست موقف کنونی انقلاب اسلامی بخش‌هایی دارد که ما نیز باید به این لوازم پایبند باشیم.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که بر سنت نصرت الهی در صورت حرکت جامعه اشاره دارد، گفت: سنت‌های الهی حاکم بر جوامع بخشی از موقف انقلاب اسلامی است و اگر در جامعه‌ای مردم پای کار خدا ایستادند و اهداف الهی را در فضای جامعه دنبال کردند، نصرت الهی شامل آن جامعه می‌شود و این نیز نشان دهنده این است که وظیفه ما در فضای جامعه ایجاد بسترها است و زمانی که فضاها را فراهم کردیم‌ خداوند متعال نصرت خود را شامل حال جامعه می‌کند.

وی در ادامه با قرائت بیاناتی از رهبر معظم انقلاب که می‌فرمایند «هرگاه این مجاهدت باشد هدایت الهی نیز به دنبال آن است»، اظهار کرد: زمانی که مجاهدت بندگانش ظاهر شود و از خودگذشتگی نیز به وجود آید، خداوند متعال هم هدایت خود را به آنها خواهد داد و علاوه بر هدایت الهی موفقیت و پیشرفت نیز همراه خواهد بود و اگر در این راه پافشاری کنید و در این مسیر با استقامت باشید مشکلات و گرفتاری‌های زندگی نیز رفع خواهد شد.

نظیری با اشاره به نصرت الهی بیان کرد: در نقطه مقابل سنت الهی بدانید که دشمن ملت ایران محکوم به شکست بوده و علت آن این است که دشمن ملت ایران در راه باطل و غلط در حال حرکت است و همین سنت الهی به پیروزی جبهه حق کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه باید آیات و بینات الهی و امدادهای انقلابی را در طول مبارزات و پیروزی انقلاب اسلامی در نصرت‌های الهی جستجو کرد، افزود: اصالت‌های خود را با حساسیت بالا حفظ کنید و نگذارید که اصول نظام آینده شما را دشمنان بنویسند چرا که دشمن می‌خواهد اصول را تغییر دهد بنابراین نگذارید اصول اسلامی در پای منافع زودگذر قربانی شود.

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان همدان با بیان اینکه انحراف در انقلاب‌ها از انحراف در شعارها آغاز می‌شود، عنوان کرد: هرگز به دشمنان اعتماد نکنید و راه حل خود را با بهره‌گیری از سرچشمه فیاض اسلام به دست آوردید و نسخه‌های بیگانه را به خودشان پس دهید.

وی بیان کرد: فهم درست در اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی و التفات و توجه به آنها بسیار اهمیت دارد، همچنین نقش امام جامعه در تبیین قواعد حاکم بر جامعه و اصول و سیاست‌های کلان جامعه را نباید فراموش کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار