خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه هر چشمی که نظر سوء به ایران عظیم داشته باشد از حدقه در می‌آوریم، گفت: از قوه قضائیه مطالبه داریم با عاملان حوادث برخورد جدی و عبرت آمیز داشته باشد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۵۹
|
۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار رستمعلی رفیعی در یادواره شهدای شاهچراغ و شهرک فرهنگیان شهرستان اسدآباد اظهار کرد: دشمن امروز به ۴۰ سال پیش برگشته و از دشمنان شکست خورده کمک می‌گیرد.

وی تصریح کرد: دشمنان ما شکست‌های خود را از یاد می‌برند اما ما شکست آنان را همیشه بیان می‌کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد شهید قهاری و شهید همدانی، خطاب به جوانان عنوان کرد: امروز شما باید تاریخ را خودتان بنویسید که اگر کنار بایستید، دشمن آن را وارونه می‌نویسد و برعکس جلوه می‌دهد.

وی با اشاره به راهپیمایی باشکوه ۱۳ آبان امسال گفت: امسال این رویداد، ماهیت جدیدی به خود گرفت و ما ملت تاریخ ساز را وارد دوره‌ای جدید کرد.

سردار رفیعی در خصوص انگیزه اغتشاشات اخیر افزود: دشمن با باور به این اتفاق که ایران، امروز در جغرافیای سیاسی قدرتمند است، این اردوکشی را ترتیب داد اما بداند غرب آسیا از آمریکا خانه تکانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: اغتشاشات اخیر بهانه‌ای بود برای تلافی رویداد بزرگ اربعین و شما ملت اسدآباد افتخار کنید که میزبان و محل عبور زائرین این تجمع عظیم هستید.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین در بخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: امروز از دل صندوق‌های رأی مردم، رییس جمهوری بیرون آمده که با دشمن همانند خودش مذاکره می‌کند و همانند شهید رجایی در سازمان ملل، دشمن را در خاک خودش، بی‌حیثیت می‌کند.

وی افزود: امروز با تیزبینی سردار حاجی زاده، قدرت میدانی سردار قاآنی و رشادت نیروهای مسلح، فتنه دشمن را در نهانخانه خودش از بین می‌بریم.

سردار رفیعی با بیان اینکه هر چشمی که نظر سوء به ایران عظیم داشته باشد از حدقه در می‌آوریم، گفت: از قوه قضائیه مطالبه داریم با عاملان حوادث برخورد جدی و عبرت آمیز داشته باشد چراکه امروز، روز روشن شدن ماهیت دشمنان این سرزمین است.

وی به دلسوزی مصنوعی سلطنت طلبان برای ملت ایران به بهانه فوت مهسا امینی اشاره کرد و گفت: بازماندگان و طرفداران سلطنت پهلوی امروز برای قوم کرد دل می‌سوزانند اما شاه همین قشر زمانی که در رأس کار بود کردها را آواره کرد و انقلاب اسلامی بود که با تقدیم هزاران شهید امنیت را در کردستان عزیز برقرار کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه عده‌ای شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» سر می‌دهند، که با منطق سازگار نیست، گفت: منافقین نیز به عنوان بخشی از بدنه اغتشاشات درباره حجاب اظهارنظر می‌کنند اما خود این گروه لباسی مشخص برای زنانش در زیرزمین‌های تاریک آلبانی انتخاب کرده و این افراد، حتی حق انتخاب رنگ روسری خود را نیز ندارند!

وی گفت: آن عده از ورشکستگان سیاسی که امروز و در روز دعوا زرنگ شده‌اند پاسخ دهند زمانی که در رأس کار بودید چه غلطی کردید که امروز سخن می‌گویید؟

سردار رفیعی در پایان با ذکر خاطره‌ای از حضور در مرزهای غربی گفت: در ایامی به گروهک‌های تجزیه طلب اعلام کردیم کاری به ایران نداشته باشید اما آنها سرمست از وعده‌های آمریکا پا را از گلیم خود درازتر کردند و رزمندگان اسلام نیز مقر این افراد را بر سرشان آوار کردند و آمریکا نیز به کمکشان نیامد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات