تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به وقایع اخیر کشور اظهار داشت: دشمن با تکیه بر ۳۱ سال تبلیغ و تهاجم فرهنگی تلاش کرد تا به نتیجه مورد دلخواهش برسد ولی بار دیگر در برابر عظمت این ملت متوقف شد.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۸۳
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۴

تلاش دشمنان بار دیگر در برابر عظمت ملت ایران متوقف شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه مراغه افزود: ملت شریف ایران در وقایع اخیر به توطئه، تحریف و فراخوان دشمن گوش فرا ندادند و شبهه‌افکنی و شایعه‌پراکنی آن ها را برنتابیدند.

وی با بیان اینکه رهبری ۳۱ سال پیش تهاجم فرهنگی را مطرح کرده بودند، بیان کرد: دشمنان به دنبال نتیجه‌بخشی این سه دهه تبلیغ و شبهه‌افکنی رسانه‌ای بودند و بار دیگر ناکام ماندند.

سردار عباسقلی زاده اضافه کرد: ملت شریف ایران اسلامی به خوبی می‌دانند که اگر به شبهه‌افکنی دشمنان گوش فرا دهند، اصلی‌ترین ضربه به اسلام می‌خورد چراکه ایران تنها منادی اسلام حقیقی است و ملت هم قدر این حرم را می‌دانند.

وی ادامه داد: در وقایع اخیر، عواملی که از خارج کشور به ایران آمده بودند، می‌خواستند وضعیت کشورمان را به وضعیت سوریه تبدیل کنند اما دشمنان تا حدی احمق هستند که نمی‌دانند که ایران به رهبری امام خامنه‌ای در برابر چنین توطئه‌هایی کم نمی‌آورد.

سردار عباسقلی زاده در پاسخ به این سئوال که چرا نیروهای مسلح کشورمان با اغتشاشگران به صورت جدی برخورد نمی‌کنند؟ ادامه داد: بیشتر این افراد جوانان خودمان هستند که فریب خورده‌اند و بر همین اساس نیز با آنان مدارا می‌شود.

وی به صبر و بردباری عوامل انتظامی و بسیجیان در مقابله با اغتشاشگران اشاره کرد و گفت

 

 


: جامعه بسیجیان آذربایجان‌شرقی در وقایع اخیر ۶۹ زخمی و یک شهید داده اما راضی نیست یک نفر از جوانان ایران اسلامی آسیب ببیند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: این جوانان به واسطه حضور در فضای مجازی از مسیر خود منحرف شده‌اند و وقتی اسناد و مدارکی مبنی بر توطئه‌افکنی دشمنان را می‌بینند، اظهار ندامت می‌کنند.

سردار عباسقلی زاده اظهار کرد: به غیر از دشمنان اصلی و عناصر تکفیری، هیچ فرد دیگری در ایران علیه نظام اقدام نمی‌کند؛ هرچند که نارضایتی‌هایی هم داشته باشد.

وی از ملت انقلابی ایران اسلامی خواست تا بیشتر از گذشته در کنار هم باشند و اجازه ندهند تا دشمن با سوءاستفاده از برخی نارضایتی‌ها، اقشار دیگری را تحریک کند.

سردار عباسقلی زاده همچنین تبیین واقعیت‌ها و صبر و شکیبایی در برابر مشکلات اقتصادی را خواستار شد و افزود: توطئه دشمنان باید تبیین شود تا گرانی و مشکلات بهانه قرار نگیرد.

در این آیین از تلاش‌های  سعید رشیدی قدردانی و یحیی حیدری به عنوان فرمانده جدید سپاه مراغه معرفی شد.

ارسال نظرات