برخی حامیان اغتشاش به هر قیمت، بیش از همه نیز نگران قیمت ارز می شوند! و حال آن که بخشی از نقشه طراحان اغتشاش، همین تاثیر روانی منفی بر بازارها از جمله ارز و سپس موج سواری روی آن بوده است.
کد خبر: ۹۴۶۶۸۹۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، منصور الهی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت؛ عجیب است که به طور کاملا اتفاقی، برخی حامیان اغتشاش به هر قیمت، بیش از همه نیز نگران قیمت ارز می شوند! و حال آن که بخشی از نقشه طراحان اغتشاش، همین تاثیر روانی منفی بر بازارها از جمله ارز و سپس موج سواری روی آن بوده است.
ضمنا به روی خود نمی آورند که نرخ ارز در دولت روحانی که اینها نوعا حامی اش بوده اند، تقریبا تا ده برابر گران شد. حامی اش بوده اند چون به گفته زم معدوم، تصور می کردند فقط سوء مدیریت روحانی می تواند ایران را به نقطه جوش برساند

نمی شود هم حامی آشوب و اغتشاش و تحمیل رکود به تولید و تجارت کشور بود؛ و هم برای اقتصاد، اشک تمساح ریخت. این، می شود حکایت همان که گفت "هم می کُشند و هم تعزیه می دارند".
اولین شرط راستی آزمایی ابراز نگرانی ها درباره تحولات منفی برخی بازارها از جمله ارز، ابراز برائت از برنامه اغتشاشی است که موفقیت های اقتصادی کشور ظرف یک سال اخیر را -با وجود میدان مین موجود- هدف گرفته است.

ارسال نظرات