تعرض به نیروی های امنیتی و انتظامی هموار کردن راه برای دشمن است

فرمانده انتظامی استان کرمان گفن:همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیاتهای تروریستی شاهچراغ هموار می کنند
کد خبر: ۹۴۶۶۹۰۷
|
۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان در مراسم تشییع پیکر مطهر "رسول حسینی" گفت: امروز یک بار دیگر مردم زرند با یکی دیگر از خادمان نظم و امنیت وداع و با دختران نوجوان این شهید عزیز ابراز همدردی کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: مقام معظم رهبری سیزده خصوصیت را برای شهدا برشمردند که مجاهدت در راه خلق و فدای جان در راه امنیت و سلامت هموطنان تنها دو خصوصیت شهدای انتظامی است.

 وی عنوان کرد: امروز با ارتکاب دانش ستمگر به ترور کودکان خردسال حرم مطهر شاهچراغ تنها خاری و زبونی آنان بر همه برملا شد و خادمان نظم و امنیت میهن و از جمله خانواده و همرزمان شهید "حسینی" عزیز حریف آنان هستند و از فدای جان خود ابایی ندارند.

سردار ناظری با بیان این که بسیاری از کارکنان انتظامی همچون شهید رسول حسینی داوطلبانه عازم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم می شوند گفت: شهادت در خط مقدم توفیقی صد چندان نسبت به دیگر عرصه ها می طلبد.

فرمانده انتظامی استان کرمان تاکید کرد: شما مردم عزیز و ولایی زرند امروز اشک را از رخسار دو دختر نوجوان این شهید پاک کردید و نشان دادید قدردان زحمات و خدمات خادمان نظم و امنیت در این خطه صنعتی معدنی و کشاورزی هستید

وی بیان کرد: فرزندان و خانواده شهدای انتظامی نه تنها در زمان شهادت پدر، بلکه همواره در طول خدمت پدرانشان هم چشم به راه و دل نگران پدران خود هستند که در دل شهر و روستاها و کویر و تمام مرزهایمان آرامش و امنیت مردم میهن خدمت می کنند اما خود آرامش آسایش ندارند.

سردار ناظری با بیان اینکه شعارهای حمایتی شما مردم عزیز از خادمان نظم و امنیت در این آیین وداع و تشییع شهید انتظامی عزت بخش و افتخارآمیز است گفت: همه این عزیزان در کنار ارتش سپاه و بسیج در راه امنیت هم میهنان جانفشانی می کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان تشریح کرد: شهید رسول حسینی نیروی پر توان و پر تلاشی بود که توفیق داشت در زمان حیاتش کف پای مادرش را ببوسد و البته که فراجا از چنین نیروهای برخوردار است که در راه امنیت جان خود را فدا می کنند.

وی اظهار کرد:  همه آن کسانی که به نیروهای امنیتی و انتظامی تعرض می کنند در واقع راه را برای ورود دشمن و شکل گرفتن عملیاتهای تروریستی شاهچراغ هموار می کنند و مورد لعن و نفرین عموم مردم و به ویژه خانواده شهدا هستند.آرمان

ارسال نظرات
آخرین اخبار